Gå til innhold

Når tid kom egentlig symptomene deres? Og hva var de?

Anbefalte innlegg

Testet positivt for 5dager siden, men har absolutt ingen symptomer.. Har hatt veldig ømme pupper da, men har roet seg litt det også.. Ingen mens-smerter eller noenting!!!! Vill jo liksom ha litt bekreftelse at jeg er gravid for føler meg liksom ikke det nå!!!!

Andre i samme sko???

Fortsetter under...

slik er det her også. det er 1 uke siden jeg testet postivit. er 7 uker på vei. men kjenner ingen ting.. det stikker i nedre del av magen av og til om jeg snur meg når jeg ligger.. å det er vel ligamentbåndene som tøyes. ellers er buksene blitt for trange da.. men har lest om symptomer mange steder og det er ganske mange symptomer jeg har som jeg ikke har tenkt over. mister mer hår nå f.eks, satt å tenkte at herregud som jeg røyter... hehe.. å ingen mens da, det er jo et stort symptom. men ikke kvalm eller noen ting ellers. =)

I grunnen ganske likt her også. Litt ømme pupper en stund, men det er bedre nå. Eneste er at jeg går mye på do.... Og det er jo et symptom. Med førstemann var jeg kvalm fra uke 7 til 14, og merket kvalmen særlig hvis jeg var sent oppe eller måtte tidlig opp. Er sånn rundt 7+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...