Gå til innhold

Noen som bruker CB sin fertilitetsmonitor ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere bruker denne, eller vet hvordan dette funker ?

Har vurdert å kjøpe en sånn men de koster jo litt, så det hadde vert greit å vite litt om erfaringene til som har prøvd. Synes CB sine EL tester funker fint, men man må jo ha så mange å det blir vertfall dyrt. Vil ha noe som vi kan stole på :) Vil ikke ha noe som vi bruker en halv dag på å "tyde" så orker ikke å kjøpe de fra billigstrimmel.

Noen som kan hjelpe ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, eg har brukt den i over eit år, og er kjempefornøgd med den! :) Uten den trur eg at eg hadde mista fleire EL, fordi syklusen min varierar litt.

Er vel sånn at ein kan vel ikkje bruke den om ein har syklusar over 42 (?) dagar trur eg - rett meg for all del om eg tar feil! Eller vil helst tru at den ikkje kan brukast om ein har EL seinare enn dag 25-26 i syklusen..

Pinnen stikkast inni monitoren, og den les av for deg, du slepp å tyde noko som helst sjølv ;o) Eg har erfart at den er påliteleg (bortsett frå ein mnd der den aldri fekk fullt utslag på EL, men det trur eg var pga lite urin på pinnen. Tempen viste at eg hadde hatt EL..).

Du brukar 10 eller 20 pinnar kvar mnd, alt etter kor lang syklus du har. (20 pinnar kostar 199,- på billigetester.no). Eg for min del trur at eg har "spart" inn monitoren over dette året med tanke på kor mange CB EL-testa eg hadde komt til å brenne av for å få det til..

Så eg anbefalar den iallefall :o) for meg har den vore gull verdt ;o)

Skrevet

Hei :)

Den høres jo bra ut :) Vi har bestilt!

Så dersom vi ikke lykkes denne gangen, så blir det testing med den i 3pp :) Fikk med meg at man måtte starte ved første mens dag.

Har å litt varierende syklus, alt fra 26 til 30 dager, så da må vel dette gå bra :)

Takk for svar :)

Skrevet

Kanskje dette hadde vært noe for meg?!! Men den kan vel ikke brukes sammen med Pergo pga forstyrrelser?? I dag kom mensen igjen, og nok et håp ble knust. Er som dere skriver; man blir GAL av denne ventingen.. Like optimist hver gang. Og etter 2,5 år er det vel lov å føle seg litt oppgitt?! Har to resepter til på dobbel pergo-kur, og så får vi se hva gyn. sier igjen...

Skrevet

Hei. Eg har og CB f.monitor og bruke den på første mnd no. Veldig fornøyd. Har brukt ca 8-10 testpinner. Fekk fult EL utslag lørdag og søndag for 2 veker siden, og siden har den ikkje spurt etter meir urin.

Er veldig glad eg kjøpte den, men håpe eg ikkje for bruk for den 1 mnd til :P

Skrevet

Så bra :) Håper vår kommer snart.

Gleder meg til å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...