Gå til innhold

Spontabort eller graviditet utanför livmor???

elof

Anbefalte innlegg

Är det någon som har erfarenhet av något liknande som jag har nu så är jag väldigt tacksam för svar.

Jag är 4 veckor på väg.

En natt fick jag som ilningar över magen plus en mensvärk som var molande. Nästa dag hade jag samma värk och när jag skulle gå på do så kom det färskt blod när jag torkade mig. Sen har jag haft brunt blod några dagar till og molande värk , på vänster sida. Värken på vänster sida blir allt starkare og fastlegen ger mig beksked om att dra till legevakten om det blir värre på helgen- det blir det og läkaren känner på mig innuti, och det gjorde riktigt ont när han tryckte på vänster sida där inne, antar det var livmodern han kom åt. Har haft lite slem och geleklumpar med. Har också extremt besvär med avföring som får det hela att bli ännu värre. Han sa att det kan vara graviditet utanför livmodern men att dom inte kan se något sedan jag bara är i fjärde veckan. Dom sa också att det kan vara spontanbort men detta fick jag fråga mig till och sen resa hem igen utan minsta hjälp och konstant ont. Någon som känner igen detta och vad det kan tänkas vara??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...