ebeline Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 det er 2,5 år nå siden jeg sist gikk gravid. da hadde jeg sterke plager med bekkenløsning. nå 2 år etter fødselen har jeg fått sterke plager med bekkenet mitt. i tilegg til det har jeg ennå ikke fått mensen. jeg sluttet på p-pillene i en periode for vi sk prøve men så snakket vi i samen for og kansje vente litt alikevell (jeg begynte midt i brettet) det passet best med syklussen min å vi har hat samleie i den perioden. vet jo at det ikke var sikkert men det vet vi og det er uansett ikke noe problem vis jeg er gravid. men jeg har nå kommet til siste pille på de hormonfrie tablettene, kjenner ingen tegn til mens. har akorat som ei luft boble(trykk) nede i magen. i tilegg til at bekkenet mitt er plutseligt blitt helt ("#¤%&) kan det ha enn samenheng? jeg er et veldigt aktift menneske så tenkte litt på at treninga kan ha slått inn. men jeg får liksom ikke mens da :/
*Sammy* Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 På meg høres det jo ut som om du kan være gravid, ta en test, bekkenløsning er som regel et av de første symptomene til de som har hatt det før.. Jeg og har vært sterkt plaget med det i mine svangerskap.. Og den har kommet tidlig alle gangene !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå