Gå til innhold

Løs mage...herlighet så hemmende!

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken eller så, vært skikkelig løs i magen på morgnen. Jeg løper på do et par runder før det kommer seg. Er jo ekstremt hemmende ift. jobb og skole og i det hele tatt - tør jo ikke sette meg på noen t-bane før jeg er sikker på at magen har roet seg. Er det noen andre som sliter med løs mage? Har slitt en del med forstoppelse også, så er akkurat som om det veksler veldig..nå i det siste er det bare løs og urolig mage :/

Fortsetter under...

Jeg hadde diare natt og dag i 18 dager.. Det har heldigvis gått over nå. Det var type vann-bæsj (sorry detajert beskrivelse).

Det var tydligvis ikke smittsomt ettersom verken mannen eller dattern min ble smittet av det. Det kunne også skyldes stress..

Masse god bedring til deg! For ja- det er ekstremt hemmende..

Haha... det er dårlig gjort å le, men måtte dra på smilebåndet av vann-bæsj-beskrivelsen din.. 18 dager?? Gud forby!

Jeg dristet meg til en t-banetur i dag, og satt på nåler hele veien mens magen buldret.. huff&huff.. får håpe det gir seg snart.. takk for god bedring :)

Her er det veldig varierende. En dag sliter jeg med å få det til, neste kan jeg springe på do flere ganger før det er tomt. Har gjerne den samme sorten i en uke og to før det snur... Foretrekker faktisk den løse vei hehehe :)

Huff, kjedelig å sitte på tbanen og kjenne at det kiler på en måte.. når det er så akutt, er det nesten best å bare holde seg hjemme.. Jeg måtte løpe på do når magen begynte å bråke..

Jeg er enig i at den løse varianten er best hvis man måtte velge.. For det gjør mer vondt å ikke få det til i det hele tatt.. Det aller beste er vel en mellomting hehe. Håper du er bedre nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...