Gå til innhold

God hjelp av fysioterapaut?

Anbefalte innlegg

Har slitt med bekkenløsning hele svangerskapet, men siste 3 ukene har det forverret seg kraftig. Er 100% sm nå, som en følge av det i tillegg til svangerskapsforgiftning.

Smertene har for det meste vært lokalisert i synfysen, men nå også bak. Verst er edet om natten, klarer ikke ligge på ryggen, og å snu seg er et sant mareritt. Men så låser det seg på sidene etter en kort stund også, så jeg blir liggende å snu meg (noe som tar laang tid) hele natten gjennom. Jeg har plaspose i sengen så snuingen sklir litt lettere.

Har fåt rekvisisjon til fysio, er det noen som har fått god hjelp der? Dette er vanlig kommune fysio, ikke eksperter på bekkenløsning. Kjenner jeg er redd for at jeg skal kjenne på smertene etter fødsel også, har ikke lyst å bli sånn jeg er nå. Er 30 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142984401-god-hjelp-av-fysioterapaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jeg fikk god hjelp fra fysioterapeut. Fikk henvisning til tre steder fra fastlegen, men tok selv kontakt. Hun jeg imidlertid fikk anbefalt som ekspert på bekkenløsning hadde ikke avtale med kommunen, så jeg endte opp med å betale det selv. Synes imidlertid den hjelpen jeg fikk var så nyttig at jeg fortsetter hos henne. Går 1 gang i uken - pluss gjør øvelser selv. For meg har dette gjort at jeg har klart å nøye meg med delvis sykemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...