Gå til innhold

Noen andre ikm uke 9 jenter her??

Anbefalte innlegg

Har heller ikke meldt meg inn i terminklubben enda.. Gjør det vel etterhvert tenker,jeg. :)

Ringer legen når jeg får nok en positiv test på onsdag. Regner jo med at den blir positiv, så gleder meg til å se streken komme en gang til. Likte den følelsen,jeg:)

Formen er fin -litt trøtt, rar i magen og uggen, men eller bra.

Blitt mer og mer nervøs,da...hva har vi gjort liksom?? En baby om 9 mnd?? Håper en vokser litt til oppgaven i løpet av svangerskapet... var jo planlagt og alt, men først nå det virkelig slår meg at dette vil forandre livet vårt for alltid... På en positiv måte, for all del... Huff, noen som skjønner hva jeg mener?? Godt å få skrevet ned tankene hvertfall.

Lykke til videre på denne spennede ferden alle sammen:)

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier "Endelig prøvere". Slik hadde jeg det mye med førstemann. Virkelig sånn: Å himmel, hva i all verden HAR vi GJORT! Nå er det ingen vei tilbake.

Det er helt naturlig og sunt å tenke sånn, det bare viser at du er ansvarsbevisst , planlegger. Er en del av hele forberedelsesprosessen ( phu, for et langt ord)

Det gir seg etter hvert, en stund etter lillegull er født. Eller kanskje egentlig aldri, en vil jo alltid føle et enormt ansvar for barna.. !

Godt å høre at flere får føleslen "Shit, hva har vi gjort nå??".. :)

Og takk for tilbakemelding om at det er helt naturlig og sunt, Skrømti:) Kjenner det hjelper å skrive litt her inne, få noen svar og lese andres erfaringer osv. Jeg er jo helt blank på alt når det gjelder både svangerskap og babyer, så glad for internett og BIM :)

Annonse

He he, jeg har den følelsen enda sterkere nå som vi får nr 2! :-D

Nå som lillegutt kan gå selv og spise selv og blir mer og mer selvstendig, så skal vi begynne HELT på nytt igjen!!

Viktig å kose seg egentlig i tiden fram til en får barn, spesielt for dere som får deres første barn. Var jo veldig utålmodig etter å få han ut, men er vel så viktig å nyte den siste tiden man har sammen alene som par, for etter fødselen går det så i ett. Nyt ventetiden! :-)

Gratulerer, Bolla venter på nr 2 <3

Jeg hadde skrevet et lenger innlegg, men det kom visst ikke opp. I går fikk jeg en sterkere positiv test, så jeg ringte legen i dag. Fikk time neste uke til samtale og masse prøver. Ble så virkelig når jeg snakket med en lege om dette.. begynte nesten å grine når jeg sa jeg var gravid... Tenkt så lenge på åssen det ville bli å si det, og ble nesten litt rørt over å endelig kunne si det:)

Jaja, masse rør og tanker fra meg, og vi har så vidt begynnt...haha;) Åssen går det med dere andre? Er formen fin?

Heisann! Her har jeg vært borte noen dager siden lynet tok routeren vår, men har endelig koblet meg opp igjen! :-)

Her er formen kjempefin, føler meg ikke gravid i det hele tatt. Litt trøtt, hender jeg får noen stikninger, men ellers ingenting. Har blitt syk også, så hjelper ikke akkurat på den trøttheten, sovet dårlig.

Er 5+2 idag, kvalmen holder seg enn så lenge borte! (enn så lenge..)

Hei vaskedama

her er formen som deg,altså lite symtomer bortsett fra hovne bryster.

håper jeg blir litt kvalm snart så jeg føler meg litt gravid.

prøvde å telle over terminlisa og Tor jeg kom til 28 stykker så vi er jo endel som skal ha barn i november.

Ha en strålende dag i solen jenter. Her på østlandet er det i vertfall klar himmel.

Må bare fortelle om den syke drømmen jeg hadde inatt.. Svigermor har hintet flere ganger om ikke vi skal ha nummer 2 snart, og så sitter jeg jo her med en liten spire i magen! Drømte inatt at hun dro rundt på et ultralyd apparat, som ved hvert uoppmerksomme øyeblikk fra meg ble presset mot magen min, for å se om jeg var gravid! Snåle, snåle drømmen.. Våknet litt stresset, ja.. :-)

Annonse

Heisann!

Er dere jenter her inne fremdeles?

Hvordan er formen? Her har kvalmen slått til for fullt, så lider meg gjennom alle måltider og jobben. Hjelper ikke så veldig å tømme bleiebøtta heller.. urk..

Håper det går bra med dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...