Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar jenter, lurer også på en ting til er det svingbar ratt slik at sportsdelen kan kjøres begge retninger?

Bagen til disse vognene er de like eller er det forskjell på disse?

Så ser jeg at på noen vognene så kan man kjøpe 2 små svingbare hjul også? hvilket type er det for?

Hei, sorry jenter at jeg maser fælt om TFK-vognene. Tror jeg har bestemt meg for å bestille en TFK twist.

Lurer da på hvilket bag skal jeg da bestille (kalles det carrycot på engelsk forresten?). Ser det er to typer, men hva er forskjellen?

Må jeg først sende mail til dem med diverse tilleggsutstyr som jeg skal bestille eller er det bare å bestille?

Følger det forresten med myggnetting på både bag- og sittedelen? eller er det tilleggsutstyr?

Annonse

Jeg har også TFK twist og er veldig fornøyd med den. Har en veldig stor gutt så måtte kjøpe den når han var 1,5 år gammel for da passet han ikke den vognen han hadde (Maxi Cosi Mura). Det som er negativt med vogna er at du ikke kan snu sittedelen mot deg så hvis du ikke kjøper bagdelen som heter Multi X (denne kan du gjøre om til sittedel også - virker genial!!) så må du ha ungen fra deg når du tar den ut av bagdelen.

Når d gjelder myggnetting så er dette inni hetta, så det trenger du ikke tenke på. Du må bestille regntrekk utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...