Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som sliter med kvalme som ikke vil gi seg??

Var en tur innom føden før helgen pga noe annet og da målte de blodtrykket til 143/91, men urin prøven var fin. Har en stund vært generellt uvel (ikke syk) med hodepine som kommer å går, for ikke å snakke om den j.... kvalmen! Jordmora sa jeg fikk reise hjem, men skulle ta kontakt dersom kvalmen eller hodepinen forverret seg. Nå har jeg vært mer eller mindre konstant kvalm siden i går morgest...burde jeg ringe føden?

Tenker liksom at det sikkert ikke er noe og syns det er flaut å ringe dersom man ikke er døden nær :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring om du er usikker

Eg mener d er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...

D er jo bare å høre hva de mener.

Om de mener du skal komme, så sier de det. Vist ikke, så har du i d minste ringt og forhørt deg.

Ønsker deg masse god bedring ihvertfall.

Høres ikke noe særlig ut å være kvalm og ha hodepine nå.

Skrevet

Takk for det :)

Vurdere faktisk å ringe....har ikke vært så kvalm som dette og føle mæ litt susa i hodet...

I tillegg så våkna æ maaaaange ganga i natt og va urolig å fikk ikke sove...ikke likt mæ det altså..

Skrevet

Ring du:O)

Høres ikke ut som formen er på topp, og da ville eg har ringt.

Masse lykke til:O)

Skrevet

Bare litt nysjerrig på hvordan d går med deg

Skrevet

Hei :)

Joda, fikk beskjed om å kom inn til sjekk på føden. Der ble jeg sjekka opp og i mente med blodprøver, urinprøve, blodtrykk, UL og ctg. Tok sine timer kan man si...men de fant ikke ut noe :/ Blodtrykket hadde normalisert seg, men fått protein i urinen og på UL var alt i skjønneste orden med lillemor <3 Heldigvis! Legen mente at kvalmen min skyldtes enten at hun ligger og sparker meg i bukveggen eller at jeg har fått en urinveisinfeksjon. Har jordmortime i morgen, så om det fortsatt viste protein i urinen skulle det sjekkes opp nærmere og sannsynligvis en antibiotikakur! Skulle i tillegg følges opp med tanke på å kunne utvikle svangerskapsforgiftning nå på slutten.

Det skal de ha på føden på mitt sykehus, at de er fantastiske :) Sjekker alt og vil utelukke det meste!

Hun håpet at lillemor holdt seg inne noen uker til :D

Skrevet

Høres bare kjempeflott ut!!!

Tenker du er glad du ringte, så du fikk slappet av litt, og bekreftet at alt er som d skal:O)

Ønsker deg masse lykke til videre:O)

Skrevet

Ja, det er bestandig godt å få bekreftet at lille har det supert i magen <3

Masse lykke til videre du også :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...