mariabee Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Flere som opplever dette? kommer til å bli hårløs på hele greia. Enorme mengder! Det er nå 3mnd etter fødselen, og det må vel slutte snart?
Babyønske �� Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Hos meg begynte det 3 mnd etter fødsel, og varte hvertfall i 3 mnd. Tror det er det vanlige. Hos meg begynte det på igjen når jeg sluttet og amme også, til tross for at jeg ble gravid igjen. Da varte det i 6 mnd. Var på en måte verre det, for da var ikke håret så tykt som det var etter graviditeten.
stearin Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Hos meg startet det ikke før en stund etter at jeg sluttet å amme. Har egentlig ganske mye hår, men det blir mindre og mindre:( Mamma har enda ikke fått tilbake håret sitt etter 4 barnefødsler. Hun har en hårløs flekk på hodet faktisk..
Blomsterpiken og tullene Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Hos meg har det holdt på slik i 8 mnd Jeg ammer enda, så hårtapet vil nok vare så lenge jeg gjør det.
LittLykkelig Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Å herregud, nå ble jeg skremt her. Jeg mista masse masse hår fra 3 mnd etter fødsel til ca 6 mnd etter. Fikk noen flekker med tynt hår og nå har jeg en delikat liten "krans" med kort hår rundt hodet.. Begynner man på igjen når man slutter å amme??? OMG.
ellaaa Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Hos meg har det holdt på i en måned, 4 mnd siden födselen nå.. Virkelig ekkelt! Jeg har i utgangspunktet mye hår men nå er det nesten ingenting igjen! Jeg blir redd hver gang jeg skal kamme håret. Oppe ved panna har håret blitt så tynt at det er bare noen hårstrå igjen..det ser så stygt ut! Hvis det skal holde på i 2 mnd til blir jeg helt uten hår! *SUKK*
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Hehe hos meg har det holdt på i 6mnd! Begynte rett etter fødsel, å minstegutten er rett over 6mnd nå. Har heldigvis forferdelig tykkt hår fra før, så det er igrunn bare deilig å ha litt tynnere hår. Men etter dusjen for eks, må jeg stå å dra ut maaaasse løshår etter jeg har gredd meg.. Å sluket i dusjen tetter seg stadig vekk:P Ammer enda, å det har jeg planer om å gjøre sålenge melka er der, å lillegutt vil.
Noregsgard Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Jeg mistet også masse, masse hår ca 3 mnd etter fødselen. Nå er det 6 mnd siden fødsel og masse nye små hår kommer frem overalt. Ikke mye pent Men er glad for at det endelig kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå