DramaMama Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Kan jeg ikke bare få en positiv test?? Det er så mye lettere å forholde seg til... ) Nå er det to dager siden ikm (torsdag) og fortsatt negativ test! Til og med RFSU-test, som liksom skal være mer sensitiv ("test opptil en uke før forventet mens!") - yeah right! Håper i det lengste at jeg er gravid, men kan begynne å lure gitt... Er bedt på fest i kveld, drikke eller ikke drikke?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 ikke dra siden mensen ikke har kommet. jeg tror du er gravid jeg har enda 1 uke til ikm men drakk i går og angrer for jeg er redd jeg har ødelagt alt for en evt spire... spotter brunt og enkelte symptomer er blitt mindre... håper du får positiv test snart !
DramaMama Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Det ble til at jeg reiste... Tror nok mensen bare er forsinket, og spesielt siden jeg stresser sånn med det og tenker så mye på det... Om jeg skulle være så heldig å være gravid har jo egget knapt nok festet seg siden jeg ikke har hcg-produksjon enda, så det går nok bra. Det tar vel noen uker før man deler blodomløp og sånt også... Mulig jeg ramser opp unnskyldninger her nå for å dekke over min dårlige samvittighet, men jeg har vanskelig for å tro at jeg er gravid, det vil isåfall være et lykketreff
Noah 08. Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Ingen fare uansett.. jeg var så uheldig å drikke 2 ganger da jeg var gravid sist,mellom uke 3-4.. (fant det ut da jeg var 5 uker på vei) guttungen på snart 3 tok ingen skade
DramaMama Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Nei, ekspertene er jo uenige på dette området, noen mener at alkohol er farlig spesielt tidlig i svangerskapet, mens andre mener at man ikke skal regne seg som gravid før man har positiv test...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå