Gå til innhold

Er dette bekkenløsning? :|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg står eller har stått en liten stund, får jeg vondt liksom under underlivet på en måte.. akkurat som i tissebeinet eller hva jeg skal si.. Sånn press nedover på en måte.. Ikke akkurat så veldig lett å forklare.. Blir sliten og litt vond i korsryggen mot kveld også..

Noen som skjønner hva jeg mener? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er skambeinet du mener så er det tegn på bekkenløsning.

"Tissebeinet" var litt artig, he he;-)

Korsryggen er noe annet.

Bekkenløsning betyr bare smerter i bekkenområdet.

Skrevet

Det er sikkert skambeinet ja haha, jeg er så usikker på hvor de forskjellige tinga er neddi der.. bekken, skambein, lysken osv:p Så tissebeinet var det som var lettest å si for å forklare hvor jeg mente..haha.

Men ok, takk for svar, da har jeg tegn på bekkenløsning.. faen..

Skrevet

Bekkenløsning vil du kjenne i symfysen(skambeinet) og nedover i rompa inne i rompeskalkene og i midten under korsryggen.

Det er vanlig at en kjenner seg sliten i ryggen/korsryggen også + smerter i lysken. Smerten stråler ofte - mine smerter kan stråle fra bekkenet og nedover beina.

Kom deg til manuellterapeut så fort så mulig, så kan du få behandling slik at du hvertfall ikke blir enda verre.

Du trenger ikke henvisning fra lege - men det kan være fordel å gå til lege først for å få en diagnose.

Skrevet

Ok! Jeg skal til legen på mandag, så da skal jeg høre.. Jeg har jo en datter fra før av også, men kan ikke huske at jeg hadde sånn her.. Ikke før nærmere fødselen.. nå er jeg bare 17 uker..

Skrevet

Det har ikke noe å si om hvor langt du er på vei, denne gangen fikk jeg kraftig bl fra uke 6 - så alt går :)

Håper at du ikke har det da, uansett så må du ha lykke til hos legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...