milla_84 Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Flere som er våkne på denne umenneskelige tiden?? Får ikke sove av en eller annen grunn.. mulig det er snorkinga til mannen som gjør det Uansett her sitter jeg i mørket å kjeder vettet av meg...hehe...
sisten Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Hei. Vanskelig å sove her også, er syk :-( forkjøla og bihulebetennelse :-( kjedelig kan du trygt si :-))
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 God morgen, nå fikk ikke jeg sove lenger heller.. Rart hvordan jeg bare plutselig våkner av meg selv og er våken, pleier å ha et mega sovehjerte å være gørrtrett nå, men neida! Kroppen forbreder seg vel til nattevåk da
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Har hatt for vane å våkne hver morgen 07.15 helt av meg selv i lang tid snart... Helt sånn plutselig opp med øynene og "pling" der var jeg våken! I dag skjedde det presis 06.00! Litt slitsomt når det er helg og jeg endelig har anledning til å sove lenge, men men... Får kanskje ta meg en dupp ut på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå