Gå til innhold

6 dager over tiden og 2 negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner igrunn med at løpet er kjørt denne måneden, men da synes jeg virkelig at mensen bare kan komme sånn at jeg kan prøve å bli gravid på neste eggløsning. :( Usj. I morgen er det 6 uker siden forrige mens. Jeg sluttet på prevensjon i oktober, og den første syklusen tok 5 uker og 5 dager, og de to neste syklusene akkurat 5 uker. Idag er det altså 5 uker og 6 dager. Jeg har vært generell uvell denne uka, og idag morges var jeg kvalm og uggen. Jeg har hatt mensmurringer i magen av og på de siste to ukene igrunn, men ikke noe vondt i magen idag eller igår. Jeg er lei av å vente nå. Testet negativt på søndag, og på onsdag. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt ingen mens. Og jeg er periodevis kvalm og uggen. Men det kan jo være tilfeldig. Får ta ny test med morgenurin over helga om det ikke skjer noe.

Skrevet

Så lenge den ikke har dukket opp, så er det jo fortsatt håp : )

Skrevet

Jo, det er jo sant det. På en måte føler jeg meg gravid, men på den andre siden føler jeg også at mensen er rett rundt hjørnet, og jeg kommer til å bli dødsskuffa hvis den kommer nå, en uke for seint! :( Igår kveld fikk jeg akutt lyst til å lete frem babyklærne etter førstemann. Og jeg titter på barnevogner.... *sukk*

Skrevet

jeg er 17 dager over ikm! og iiingen tegn til noe tr!

stikkninger i magen kommer vekselvis, og kvalmen er der noen kvelder når jeg legger meg!

testet negativt seinest i dag, på kveldsurin da seff :P

menmen!

håper vi får pos.tester snaart :D

Skrevet

Nå har jeg brukt mange tester synes jeg. Bare tull å kjøpte to tester fra CB til 200 kr når de likevel er negative. Jeg er nok ikke gravid denne mnd selv om ikke tanta har kommet enda. Det er nok bare tull i kroppen min. Men nå har jeg bestilt flere tester på ebay. Masse billigere, og sikkert like nøyaktige som CB. Tenkte å kjøpe en av disse digitale CB testene som viser gravid/ikke gravid å ha i tillegg til den dagen kommer at jeg tester positivt på stripsene. Nå håper jeg tanta kommer snart, og at testene kommer snart også. Da skal jeg teste meg for eggløsning også. :) Føler meg VELDIG klar for å få nr to nå, siden nr en skal begynne på skolen til høsten! :P Føler alle rundt meg er grravide, og det hjelper jo ikke heller.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150326503385&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_8611wt_901

Skrevet

Testet forresten negativt med morgenurin idag tidlig, åtte dager over ikm.

Skrevet

Fortsatt ingen mensen. Har hatt småvondt i magen igjen sånn periodevis både igår og idag så nå må det da skje noe snart!!!!

Skrevet

her er det nok sen el, og forsinka mens..

så får bare vente å se :)

Skrevet

Idag kom mensen. Ti dager forsinka. :(

Skrevet

ÆSJ!!! :(

Kunne den ikke bare holdt seg borte da,og gitt deg positiv test? :)

Uff,en blir så skuffa når den j... tanta dukker opp! :( ARG!

Men håper du ikke gir opp. Lykke til videre,og stå på. En dag vettu.... en dag er det vår tur også! :)

Skrevet

Blææ! Dag 20 og driiitlei av å vente på tr!

håper vi alle får pos test eller tr snart så i allefall kan fortsette med prøvinga!:-)

lykke til!:-D

Skrevet

Takk for tipset! Jeg har allerede bestilt tester fra linken over, men bestilte fra linken din også jeg. :P Haha... Kan teste kjempemye nå! Håper bare at en av pakkene med tester er hos meg iløpet av en ukes tid. Da skal jeg begynne å teste etter eggløsning tenkte jeg, eller kanskje to uker da. Er vel ferdig med mensen til helga tenker jeg. Må en teste hver eneste dag for å få utslag på eggløsning, eller kan jeg teste feks annenhver eller hver tredje dag?

Skrevet

Jeg har svæææært ustabile sykluser etter p-pilleslutt i juli... første syklus var på over 200 dager og andre på 70 dager. Så jeg har testet hver dag i 70 dager:p Heldigvis har jeg oppdaget ebay!:D Jeg hadde nok blitt ruinert hvis ikke:) Hvis du har stabile sykluser holder det sikkert å teste fra dag 6 eller noe sånt?

Skrevet

Siden jeg sluttet på prevansjon har syklusene mine vært på mellom 35 og 45 dager. 41 dager første syklus, 35 de to neste, og 45 dager denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...