Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, så nå ble det sånn at jeg var nødt å skifte navn. Har en venninne som fant ut hva jeg heter her og hun begynte med det samme å spre dette videre til sine venninner. Hun har tilogmed gjort narr av det jeg har skrevet inn hit med sine venninner. Var ikke noe artig det her, det er jo hit jeg skiver når det er noe jeg ikke kan snakke med noen andre, og når jeg søker støtte om ting.

Trenger ikke sånne venninner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så utrolig leit.

Godt å bli kvitt hu!

Skrevet

Kjempe godt, håper å slippe å høre hva hun har lest at jeg har skrevet og hva hennes venninner synes om dette..

Skrevet

Veldig smålig! Hva er det for slags glede de får ut av det ?

Uff, høres ut som noen forvokste fjortiser.

Skrevet

Lite å gjøre og rare intresser, de mangler rettogslett noe fornuftig å gjøre..

Skrevet

huffda, ikke bra oppførsel!

Men du bør prøve å logge av/ på et par ganger, for ditt gamle nick vises på profilen din..

Skrevet

Har allerede mitt nye nick her, så da er det vel ingen fare?

Skrevet

Nei, for hvis man går inn på profilen din, så star det gamle nicket øverst. Aner ikke hvorfor det er sånn... Jeg ville ha slettet profilen og opprettet en helt ny om jeg var deg :)

Skrevet

Næmmen, kor i nasen?! Så kjipt gjort av venninna di!

Jeg vet om flere jeg kjenner som er her inne og de vet nok om meg også (jeg er ikke så veldig anonym), men jeg har aldri hørt noe om ting jeg har skrevet og jeg sier aldri noe om dem.

Greit nok at dette er internettet og det man skriver på nett kan komme ut blandt familie, venner og kjente, men jeg tenker at det er en "kodeks" her som sier at det som skrives på dib forblir på dib.

Unødvendig gjort av henne! Men velkommen tilbake med nytt nick da:)

(ps. du tror ikke hun vil kjenne deg igjen nå som du skriver dette?)

Skrevet

så merkelig greie å spionere på venninnene sine! synes ikke hun hørtes særlig grei ut i det hele tatt som går og sprer det videre

Skrevet

Tror ikke at hun kommer til å kjenne meg igjen. Jeg har skrevet veldig lite i det siste og hun vet jeg ikke har tid til å sitte med dataen. Men likevel orker hun å nevne ting jeg har skrevet for en stund siden.

Jeg tror nok jeg fra nå av vil være ganske så anonym her inne :)

Skrevet

KIjipt at det skal bli slik! Spesiellt av en "venn"..

Når det er sagt, si aldri noe på nettet som du ikke tåler at kommer ut til hvem som helst andre. Jeg har sensurert meg på nettet hele tiden ,er veldig åpen om ting, men samtidig holder jeg igjen på ting jeg personlig mener er for privat. Alle har sine grenser, og så fort du finner ut av dine egne er det ingenting noen kan bruke imot deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...