Gå til innhold

Javel, hva synes dere om Petter Northug i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen grunn til å være sure. Han har da lov til å gjøre akkurat hva han vil så lenge han ikke hindrer andre. Klart gutten er høy på seg selv, men ville ikke de fleste være det når de er i ferd med å passere målstreken som verdensmester? Det var ingen som klaget på bjørn dæhlie da han passerte målstreken baklengs

Annonse

Bjørn Dæhli gikk vel baklengs over mål i sin tid. Tenker Petter bare prøvde å være kul og når han blir konfrontert med det så blir han enda litt breiere i kjeften. Svenskene overdriver litt dersom de tar dette himla personlig.

Jeg må le litt av alle som tar seg nær av hva han sier og gjør....At han går sidelengs over målstreken har vel ingenting med saken å gjøre. Han hindret ingen, og ville selvfølgelig bare lage litt show for publikum. Spesielt svenskene burde kanskje heller hylle sine egne sølvmedaljevinnere. De har faktisk gjort en kjempeinnsats i dag, men alt den svenske pressen bryr seg om er Petter Northug sin måte å gå over målstreken på.........

Det må være lov å lage litt show! Når svenskene lar seg erte så lett, så fortsetter han bare.

Det han gjorde på målstreken var jo bare gøy, men så blir svenskene sure og kaller ham en gris, og da følger han selvfølgelig opp.

Gratulerer med gullet, og med å stjele showet, Petter! :)

Annonse

Men herregud, saken er vel ikke at svenskene gjør så stor sak av det men at norge gjør det. Klikk dere inn på aftonbladet v.v VG så ser dere hva som står på toppen. På VG står det om svenskehånet, på aftonbladet om først Libyen, sen om Figge Norling, etter det om et ran, sen om et Ubåt-fynd, sen drap og sen godt folk kommer overskriften on VM - overskriften lyder "hade hellre pratat om vår prestasjon".

Så jeg lurer egentlig på hvem som hauser dette opp, ikke svenskene vel?

Men for øvrig mener jeg at Northug er en stor idrettsmann på prestasjon, men en barnslig tåpe og en liten mann på sportslighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...