Gå til innhold

Vognpose... trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nå i mars og lurer på om noen har noen tips og råd til hva slags pose vi skal velge? :)

det er jo så mye forskjellig å velge i..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både voksi classic og skinnpose, fornøyd med begge to!

Blir vel mest brukt til høsten, tenker jeg!

Mars/april kan bare vanskelig å regulere temp!

Skrevet

Vi valgte å vente med vognpose til høsten. I vogna har vi lagt langhåret lammeskinn og dundyne, så spira skal nok slippe å fryse. :)

Skrevet

har akkurat kjøpt odenwalder på barnas hus (nå på tilbud til 1500kr). er denne jeg har hørt mest skryt om :)

Skrevet

jeg har kjøpt troller iglo. var best i test på tv2 hjelper deg.

er akkurat den samme som voksi urban. bare troller er rudo sitt merket.. har en nær venninne som har den, og hun er stor fornøyd. koster 1600 kr. og kan brukes til barnet er seks år. blir jo mer som en sovepose etter hvert da..

Skrevet

Vi har kjøpt ny Voksi Classic og det har jeg brukt til begge mine to. Vi venter også i mars men bor i nord-norge og her har vi kald mars og noe kald april.

Har den med ulldyne inni og den regulerer varmen så barnet ikke blir klamt. Det var vårt beste kjøp til begge barna så vi var ikke i tvil hvilken pose vi skulle velge denne gangen heller.

Etter Voksien kjøpte vi sist Simo sin termopose som er lang og hull for å ha hender ut av den om du ville (vi brukte de aldri). Den var helt super fra ca 1,5år -3,5 år hele vinteren.

Skrevet

jeg har kjøpt voksi classic (den med pingvin & glidelås på), fant den på tilbud til 1500. Hadde tenkt å kjøpe den til storesøster på 2, men den gangen endte vi opp med igloo sin, pga den var billigere & hadde blitt best i test. Vi venter i beg av april, men jeg har nå kjøpt posen uansett:) Må jo uansett kjøpe til høsten, så da vil jeg heller ha den allerede nå, og det kan gjerne være litt kaldt i april og.

Vi har vært kjempehappy med igloposen, nå har vi på forlenger-delen siden 2-åringen er ganske lang i beina. Det eneste negative jeg har merka er at den virker litt "trang" nå, sånn at det er vanskelig å få glidelåsen igjen på begge sidene når vi triller til bhg. Aner ikke om voksien er noe bredere, men hadde vært greit å få blokka ut den lille kulden som slipper inn pga vi ikke får dratt glidelåsen helt opp...Hun sitter gjerne sånn at hele jakka er "over" posen, men hun blir trilla i innebukse siden hun har posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...