Gå til innhold

Hjelp, ungene reiste med fly og måtte ha flybytte, nå kommer

Anbefalte innlegg

ikke flyet ned på endeplassen i kveld:( Hvem tar seg av ungene? Ingen vi kjenner som bor på denne plassen! Kan heller ikke reise og hente ungene og de kan vel umulig sette dem på et hotelrom når de er 6 og 11 år gamle??

Fortsetter under...

Annonse

Politiet?? Herregud det er jo ikke snakk om kidnapping.

Får ikke tak i sas ankomstservice, men vet dette da ei jeg kjenner som reiste med samme flyet ringte meg og informerte om at widerøe sin avgang dit barna skulle reise var innstilt i kveld.

HI

Er jo ikke snakk om at politiet bare skal ta seg av kidnappinger og lovbrudd. Politiet er behjelpelig med så mangt.

Du vet ikke hvor barna dine er, de som er ansvarlige for dem har ikke informert deg. Du får ikke ta i sønnen din på mobil. Det er politi på de fleste flyplasser. De har det ikke så forbaska travelt at de ikke kan finne guttene dine, informer mor om at de har det fint, og passe på at de faktisk får den hjelpen fra flyselskapet som de skal ha.

Har fått kontakt med både ungene og flykabinpersonalet, ting ordner seg! Men må si jeg reagerer på at ungene kun har fått en boks brus siden de reiste hjemmefra:( Trodde de hadde krav på mat også når flyene er så mye forsinka:(

HI

Annonse

De overnatter på hotel sammens med kabinbesetningen, 6 åringen var ikke helt villig til dette. Men håper de får mat før de sovner, siste måltid her hjemme var i 17 tiden!

Vet ikke om jeg sender 6 åringen alene på fly på en god stund, 11 åringen er mer selvstendig og klarer jo endel ting selv.

Hadde det vært til utlandet hadde jeg hatt vondt i magen rett og slett:(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...