Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har vært forelsket, mange ganger. Den følelsen av spenning, kribling, og det som er. Glede til å møte han igjen, kjenne kriblingen når han ringer osv. Så møtte jeg en mann, som jeg forelsket meg i, på en annen måte en før. Han føles helt riktig for meg. Han er meg, bare i en mannlig utgave. På samme side som han er alt jeg er, er han mye av det jeg ikke er. På en utfyllende måte. Han får det til å krible i magen, men istedet for å lure på om jeg ser bra nok ut, vet jeg at han liker meg uansett hvordan jeg ser ut. Han ser personen jeg e, jeg ser han. Jeg har aldri møtt en jeg har en sånn felles fortåelse sammen med. Det er nesten litt skummelt, men vi tar ordene ut av munnen på hverandre. Jeg har aldri følt det på denne måten før. Før var det en besettelse av kriblingen i magen, nå er det tryggheten i magen som gjør godt. Noen som har opplevd det? Føles som å ha hoppet over "den første dating perioden", men hoppet inn i slik vi ønsker å ha det.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142982995-hvordan-er-egentlig-en-forelskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå