Gå til innhold

Løvemusen,Aurora eller andre som vil se på kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er en jente eller gutt i magen?vil det ordne seg med meg og sambo?16.08.82 han 05.06.80.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp både gutt og jente på deg jeg,først gutt så jente?har du gutt fra før at det er han jeg før opp?

Skrevet

Tusen takk for svar:)jeg har to jenter fra før,er det gutten som er i magen tro?ser du noe om meg og sambo?

Skrevet
:)
Skrevet

Dytt

Skrevet

HEI JEG FÅR OPP GUTT OG AT DET ORDNER SEG OG dere vokser litt på hverandre, ( får opp at han er litt barnslig eller at kranglene deres7 problemene er basert på umodenhet... og så kommer det opp ordene: voks opp hele tiden hehe... kan hende jeg bommer her men var det som kom til meg...

Skrevet

Takk for svar:) håper det ordner seg men han virker så bestemt på at han ikke vil mer. Veldig riktig at han er barnslig og umoden:)

Skrevet

gi det litt tid, kanskje du må være den første til å jekke deg ned en stund og bare la han være, så han får tid til å skjønne det selv uten at du forteller han det;) det tar kanskje tid, men han må vokse litt for at det skal ordne seg;) lykke til...

Skrevet

Takk for svar:) er nok sant at jeg bør jekke meg ned en stund for jeg har vært veldig på han i en periode nå. Skal la han være så får jeg se om det snur.

Skrevet

Hei, sorry sent svar!

Jeg ser også gutt på deg!

Skrevet

Tusen takk Løvemusen:) fått vite at jeg får en jen idag på ul.

Får du opp noe på meg og ekssamboer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...