Askepott 3 barnsmor Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Lurer på om det er en jente eller gutt i magen?vil det ordne seg med meg og sambo?16.08.82 han 05.06.80.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 får opp både gutt og jente på deg jeg,først gutt så jente?har du gutt fra før at det er han jeg før opp?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Tusen takk for svar:)jeg har to jenter fra før,er det gutten som er i magen tro?ser du noe om meg og sambo?
kaos83 Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 HEI JEG FÅR OPP GUTT OG AT DET ORDNER SEG OG dere vokser litt på hverandre, ( får opp at han er litt barnslig eller at kranglene deres7 problemene er basert på umodenhet... og så kommer det opp ordene: voks opp hele tiden hehe... kan hende jeg bommer her men var det som kom til meg...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar:) håper det ordner seg men han virker så bestemt på at han ikke vil mer. Veldig riktig at han er barnslig og umoden:)
kaos83 Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 gi det litt tid, kanskje du må være den første til å jekke deg ned en stund og bare la han være, så han får tid til å skjønne det selv uten at du forteller han det;) det tar kanskje tid, men han må vokse litt for at det skal ordne seg;) lykke til...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2011 Takk for svar:) er nok sant at jeg bør jekke meg ned en stund for jeg har vært veldig på han i en periode nå. Skal la han være så får jeg se om det snur.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk Løvemusen:) fått vite at jeg får en jen idag på ul. Får du opp noe på meg og ekssamboer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå