Gå til innhold

Hvordan trener jeg bort ridebukselår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fettsuging dessverre:( drit i kremer, har prøvd pluss at kirurgen sa det var vissvass. Huden er passe vanntett.

Men vær obs på at fettcellene som er igjen etter en operasjon, eser ut hvis du spiser fet mat, - og det er uunngåelig i det lange løp:P For å holde fellcellene under kontroll blir det i såfall å gå på en beinhard diett resten av livet. Grønnsaker og vann..

Etter 3 år så jeg likedan ut som før operasjonen( så her er det på`n igjen med fettsuging, åååhh!

Man har en mulighet ved fettsmelting med laser. Ikke så dyrt som operasjon, men best resultat på magefett.

Annonse

Du synes sikkert jeg er teit, men jeg synes ridebukselår er fint og skulle gjerne hatt det selv!

Jeg er epleformet og når jeg legger på meg så er jeg tjukk rundt magen, og fortsatt tynn i lårene. DET ser rart ut! Dere med ridebukselår har fine kvinnelige former og ser mer balansert ut med tyngdepunktet på lårene og ikke på midja.

Hilsen epledama

Å trene bort ridebukselår er ganske umulig.

Hadde du ønsket å trene like hardt som de som driver f.eks fitness, hadde fettet ligget igjen utenpå musklene. (sa kirurgen!)

Samme hvis du fikk bulimi/anoreksi - fettet på lårene er det siste som går av oss med slike lår. Urettferdig synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...