Gå til innhold

Da blir jeg også alenemor :-( :-(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så lei meg, jeg giftet meg i sommer med mannen jeg ønsket å dele resten av mitt liv med å 01.03.11 (på hans egen bursdag) gikk han fra meg :-( :-( dagen startet med at jeg satt på sykehuset fra kl. 13.30 til 18.30 å ventet på ul pga stadige blødninger i svangerskapet å når jeg omsider fikk kommet med hjem til han kl 19.00 fortelte jeg om ultralyden å at i magen bor det en liten gutt :-) å 2 timer senere dvs rundt kl 21.00 gikk han i fra meg :-( :-( jeg har 2barn (jente 4år og gutt 2år) fra tidligere forhold men hadde aldri i verden trodd at et brudd ville gjøre så vondt som dette :-( :-( gutt ungen min på 2år har aldri hatt en annen far en min "mann" å jeg kjenner jeg blir dårlig med tanke på at han egentlig ikke har noe som helst far nå :-( jeg måtte flytte ut dagen etter dvs 02.03.11 å bor nå 3,5timer unda min "mann". heldigvis ønsker både jeg og min "mann" at sønnen min skal være hos han 2hver helg sammen med meg nå i starten å etterhvert alene. Jeg ønsker kun det beste for sønnen min og babyen som er på vei. Hadde dere latt deres farløse sønn ha kontakt med x mann slik jeg ønsker??

Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med andre gravide som har blitt forlatt :-(

måtte bare lette hjerte mitt litt :-(

mvh trist gravid 18uker på vei kvinne som snart blir 3barnsmor alene :-(

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...