Gå til innhold

Er disse menneskene attraktive i øynene til dagens ungdom?

Anbefalte innlegg

med fare for å virke veeeeeldig gammel:)

Jeg snakker da om deltakerne i paradise hotel, skroll nederst så ser du bilder av de.

http://www.kjendis.no/2011/03/04/kjendis/tv_og_medier/reality-tv/paradise_hotel/15671915/

Jeg kan jo ikke si sikkert, men hadde jeg vært 18-19 år så tror jeg ikke jeg hadde snudd meg etter en eneste av de guttene der altså, med hånden på hjertet!

Og jentene...ha hva skal man si om de. Helt normalt utseende på det beste (jeg hadde sikkert syntes de så bedre ut i klær og uten olje)

Men jeg skal, i det ekstermt skjulte, likevel se på:)

Fortsetter under...

Annonse

Han første var ikke så aller verst. De andre såg mer nerdete ut. Likte/liker best mannfolk uten fjollete frisyrer. Det hadde ikke han med totoveringene og han med smykket, men den pynten kunne de spart seg for.

De færreste av dagens ungdom syns umodne mennesker er attraktive.

Han Ole Christian var litt småkjekk ;) Å litt kropp hadde han... men resten var bånn av bøtta!!

Jente nr 2, Maren... hun var søt ;) Resten av dem var det no galt med trynet på!! Rett å slett lite pene... slanke ja, men ingen hadde fin figur ;)

Jente23

Jeg er 25 år og ville ikke snudd meg etter noen av de da jeg var 18 og hvertfall ikke nå! :-) Jeg viste bildene til min sambo og han sa at jeg, selv etter et svangerskap, ser bedre ut enn de jentene:-) Han er nok ikke mye objektiv(hehe).....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...