Gå til innhold

Vi som gleder oss til å bli gravide igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ja, jeg regner med at det er flere enn meg der ute! Det er bare fornuften som holder meg igjen og nå er det ca 1 år igjen til vi har bestemt oss for å kjøre på.. ;-)

Og nå som jeg virkelig forstår hvordan det er å være mamma, så gleder jeg meg veldig til å opplev punkt nr. 18, 19 og 20 igjen! Sukk!

http://mammanett.no/gravid/livsstil/nyt_graviditeten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Å være gravid er helt fantastisk:)

Skrevet

Gleder meg stort selv :) Vi har utsatt planene.. vet ikke hvor lenge :\

Nå begynner jeg på skolen og det hadde passa seg best sånn at jeg ble ferdig med skolen før vi kjører på. Samtidig vil jeg jo ikke ha for langt mellomrom mellom barna mine. *tenke tenke*

Skrevet

Jeg gleder meg også masse! Hadde vært klar nå med en gang jeg, snuppa er 4 mnd! Men må nok bli ferdig med skolen først, tror ikke vi orker to små og deltidsstudie for meg altså! Men våren 2012 kjører vi på igjen:)

Skrevet

Jeg skal ikke bli gravid igjen,3 barn holder. MEN jeg er så misunnelig på dere som skal få flere!:) Skulle gitt mye for å oppleve det å få babyen opp til meg rett etter h*n er født. DET øyeblikket er herlig og rett og slett helt fantastisk!(smelt):) Nesten litt vemodig og aldri kjenne den følelsen igjen,den er uerstattelig! Masse lykke til og gled dere nok en gang:)

Skrevet

He he, jeg er nå gravid igjen jeg da. Skulle vel egentlig venta litt, men blir nok koselig. Gleder meg veldig til å få en helt fersk baby i armene mine igjen. Finnes ikke noe som er bedre enn det øyeblikket der.

Skrevet

Vi har ei lita snuppe på 3,5mnd og skal prøve igjen til sommer`n:) Ønsker oss to tette og det er spennende! Ønsker oss bare to barn så da er det vel bare å kjøre på:) gleder meg masse! Men nyter masse å være mamma til lille gullet også da!

Skrevet

Jeg gleder meg til de siste punktene jeg også, men selve graviditeten savner jeg ikke spesielt.

Blir nok et nytt forsøk her også om et års tid ;o)

Skrevet

Jeg gleder meg masse til å bli gravid igjen! Og jeg ser også fram til punkt 18, 19 og 20! Noe så fantastisk!! :D

Vi må vente i alle fall ett år før jeg kan bli gravid da. Fikk nemlig alvorlig blodpropp etter fødselen så jeg må gå på blodfortynnende i ett år. Men etter det så vil jeg gjerne bli gravid igjen :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Blir artig å se hvem av dere jeg treffer på bim neste vår! ♥

Skrevet

Jeg og sambo hadde avtale om at pillene skulle kastes på tulla sin 1 års dag i september. Har blitt litt krøll i planene da min jobbsituasjon antagelig blir endret, men satser på å være i gang igjen før jul i hvertfall :D

Gleder meg kjempemasse til neste graviditet, til tross for bekkenløsning og hva som måtte komme! Å være gravid er hærlig !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...