Gå til innhold

Kjøpte en pose Nidar Favoritter og lurer på om jeg skal sende en klage...

Anbefalte innlegg

Kjøpte den røde posen med Troika, Mokkaplett, Festkaramell, Relieff og Cuba. Jeg kjøpte den mest pga festkaramellen, mokkaplettene reliaff (melkesjokolade).. Da jeg åpnet posen var det 3-4 biter av hver av disse sortene + 4 biter troika og 30(!!!!!) biter Cuba..

Syns dette var skuffende, og jeg som hadde gleda meg på sjokolade i hele dag :((((

Fortsetter under...

Annonse

Det samme skjedde akkurat meg!

Hadde tatt halve posen i en skål og ragerte på at det nesten bare var cuba i skålen, tenkte at de andre sjokoladene sikkert lå igjen i posen, men det var jammenmeg bare cuba der også.

Lurte på om jeg skulle sende en klage, men følte jeg ikke hadde bevis for at jeg snakket sant :) Bevisene hadde jeg spist... Dessuten har jeg ikke godt av å få en trøstepakke fra nidar...

hehe, jeg sendte faktisk en klage til de for en tid tilbake. De ga ikke meg noe

Det eneste de sa var at de ikke hadde oversikt over hvor mange av hver som ble lagt i posen da det gikk på vekt...

I den posen med Caramello oppi er det nesten bare "Smørbukk-fudge", som er den vondeste i hele posen.. 3/4 deler av posen består av den omtrent, og sånn synes jeg det er i de fleste posene! Det er alltid flest av de mindre gode!

Jeg kan faktisk ikke skjønne at noen seriøst klager på noe slikt! Det var mer enn en bit av alle slagene, og det står vel ikke akkurat på pakken at det skal være like mange av alle slagene...

Alle burde skjønne at det er litt tilfeldig hva posen inneholder, men at alle slagene skal inngå.

Annonse

Det som er billigst og lage er ofte det som det er mest av i posen.

I går kjøpe jeg den choco and jelly posen og den innholdt lakrisfisker og sjokkopuffene, kun 2 biter av de frukt snopebitene og 1 sånn kritt lakris. ble skuffet. Tror jeg heller ska begynne og bruke litt tid og plukke med meg det jeg vil ha av sjokolade og smågodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...