Gå til innhold

Strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det disse "pleier" å komme? Er det liksom vanlig at "alle" får, eller er det mange som slipper unna?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Koseklompen og jeg
Skrevet

Magen min ser ut som om det er et veikart over Europa.... Bleike strekkmerker vel å merke etter nr 1.-...regner med de kommer snart..

Ei jeg kjenner hadde ikke en eneste strekkmerke inntil 7mnd, da dukket de opp ut av det blå....

Er som regel genetisk vil jeg tro.. har din mor det er det store sjanser for at du får det, men ikke nødvendigvis..

Skrevet

Noen slipper unna, andre får noen få, og noen har norgeskartet. Det kommer vel an på hvor elastisk hud en har.

Jeg fikk ikke et eneste strekkmerke med nr 1, er i 5. mnd med nr 2 nå så lurer veldig på om de kommer i det hele tatt.

Ingen krise hvis det skjer heller!

Skrevet

Tror det er omtrent like mange som slipper unna som de som får norgeskartet. Jeg går med min tredje nå, fikk noen få striper på puppene første gang, men det er det hele. Og jeg soler ikke toppløs uansett ;) Håper jeg slipper unna nå også, siden jeg regner med dette er den siste, men man tar vel det som kommer...

Skrevet

mange slipper unna strekkmerker.. det har ikke noe med å stor mage man har eller hvor elastisk man er, det er hormonelt! noen har annlegg for dette, andre ikke.. enkelt og greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...