kokosyklus Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har så lite lyst til å kjøpe en ferdig drakt. Hadde vært moro å funnet på noe selv, som snuppa på 3 kan kle seg ut som. Hun er ikke så veldig prinsessete, men liker godt minnie og mikke mus og pippi langstrømpe. Har dere ellers noen gode forslag? Noe som ikke trenger å være så dyrt? Jeg har tilgang til symaskin:)
Træægtrønder`n :) Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Hva med petter pan. Eller hello kitty. Alle slags dyr; kanin, hund, pusekatt. Lege eller andre yrker som er litt kjent. Heks.
kokosyklus Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2011 Hello Kitty:) hadde vært utrolig kult! pusekatter elsker hun, det er og en mulighet! Kanskje jeg skal fikse en liten pusekatt!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Vi hadde ikke lyst til å bruke så mye penger på kostyme til minsta på 1,5 år, så hun kledde vi ut som Pippi. Vi hadde masse fargeglade klær fra før av, til karnevalet satte vi bare sammen farger, striper, prikker og plagg i en herlig miks. Museflettene rev hun ut nesten med en gang, men....ble ei søt lita Pippi:))
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Kjøp en onepiece, fest på en hale eller dusk på rompa, lag ører som du fester på en hårbøyle.. Enkelt! Og onepiecen kan brukes til hverdags seinere.. Kan være mange forskjellige dyr utfra fargen på dressen.. Eller: Hvite klær med dusk på rompa og ører på hårbøyle, og det blir en kanin... eller lag en hale til katt.. Litt sminke i ansiktet er jo alltid stas... Jeg skal kjøpe meg onepiece før neste år.. for endelig har jeg en grunn til å kjøpe det...
Koala *g07* Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Mamma laga hare/kanin kostyme til meg en gang av strømpebuksene sine hehe. Og den ble skikkelig stilig, i ørene brukte hun vel noe papp vil jeg tro.
Fire småtroll Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Jenta mi var cowgirl da hun var ca 2 år, hadde en rødrutete forklekjole (som var litt for liten) over dongeribukse, sheriffstjerne, cowboyhatt og pistolbelte fra storebror sin lekekasse. Hun ble kjempetøff
ny vestfold Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 -om du har en T-shorte som er ensfarget,kan du sy på 2 lommer,la jenta ha på 2 forskjellige sokker utenpå strømpebuksa, og du har ett pippi kostyme. - en badedrakt utenpå strømpebuksa,og ett rødt håndkle me snor på,å du har supermann drakt - onepece,og la jenta ha en bleie uta på onepecen,og hun er baby -stripete t-shorte,bukse og en liten lapp på øyet,og du har sjorøver -grønn strømpebukse og grønn genser,me 2 ører festet på hårbøyle,og du har en frosk Mix me farger og gamle klær fra klesskapet,fra både barn og voksne,slipp fantasien løs,og ha det gøy. Det enkle er ofte det beste
kokosyklus Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2011 taaakk!! Herregud så mye kult! Så flinke dere er:) Jeg skal sette igang! Har noen uker på meg, så det bør gå bra!
Sylteflesk Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 I fjor var gullungen en sebra - kjøpte tekstilmaling på Panduro og malte striper på gammel hvit genser og strømpebukse. Kjøpte billig hårbøyle på HM (eller Lindex?) og limte på ører i filt, kjøpte svart gardindusk på Kid og brukte som hale. Riktig søt ble hun! Så har hun vært sjørøver en gang, stripete blå og hvit genser, avklipt dongeribukse (som uansett var blitt for kort), rødt halstørkle, tegnet på bart. Lapp over øyet kan man også ha, men tror ikke det er så pop hos de små. I år var hun Pippi, kjøpte pippiparykk, og tok på forklekjole og stripete strømpebukse. Tegnet på fregner med min kajal :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå