Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære dere.

Nå skal jeg komme med en liten bekymring, som dere sikkert er lei av å lese om egentlig...hehe..

I går ettermiddag begynte det... Jeg har litt smerter nederst i magen. Og jeg tenker jo egentlig at det sikkert bare er livmora som strekker seg, og at det ikke er noe farlig. Men i dag når jeg var på do og gjorde nr to, så var det litt blod på papiret etterpå. Jeg ble stiv av skrekk med en gang, men roa meg ned når jeg fant ut at det ikke kom mere. Det har ikke kommet mere iløpet av dagen. Jeg er veldig usikker på hva dette kom av? Jeg har fremdeles vondt! Spessielt når jeg går, setter meg ned, røyser meg, og gjør ting som gjør at jeg må ta litt i.

Burde jeg gjøre noe? ringe noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg tenkte var kanskje hemoroider.. siden det kom når nummer to kom.. At det kanskje kom derifra.. Men du har fortsatt vondt nederst i magen?

Kanskje du bare skal ta det veldig rolig når du reiser deg osv.. Hvis det ikke går over, ville jeg kanskje ringt til legevakta bare for å høre hva de sier..

Krysser fingrene for at det bare er en liten bagatell og at det går over fort:)

Skrevet

Hvor mange uker er du gravid?

Når du blør og har vondt skal du kontakte lege. Du kan prøve å hvile litt og se det an, om det ikke kommer mer blod er det sikkert ikke noe,,,men smerter og blod er litt mer en bare litt blod uten smerter.

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg tenkte kanskje det kom pga jeg pressa litt. Men, jeg er jo på do regelmessig, og det har jo ikke skjedd før :/

Jeg har fortsatt vondt i magen ja. var på butikken i sta, og hele veien fra bilen og hjem, så gikk jeg kjempesagte, for det stakk sånn..

Skal se det litt ann iløpet av i kveld og i mårra, så kanskje jeg må ringe legevakta, om d ikke blir bedre..

Skrevet

jeg er uke 15 i dag... skal se det litt ann utover kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...