Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 har han begynt å flytte seg fra sofaen til bordet!! Han har reist seg opp etter ting hver dag, hele dagen nå i over en uke, han begynte en stund før det, men da var det "bare" i sprinkelsenga, og ikke mer enn 2-3 ganger. Jeg kjenner jeg er ganske så stolt, og gleder meg veldig til 6 mnds kntrl på onsdag! Det må sies at jeg ikke har gjort noe for å få han til å gjøre disse tingene, har ALDRI latt han stå i fanget etc mens han ble holdt, ikke satt han opp før han satt seg opp selv osv.. Så i en alder av 6 mnd krabber han, setter seg opp selv, reiser seg opp etter ting og går rundt møblene! stolt? tjaaa
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Usj! Nå ble jeg skikkelig kvalm og synger skryteskryteskryteskryte til tonene av reklamesangen om grillegrillegrillegrille... Æsj, altså!!! Hehe;) Flinke gutten!! Mi er 10 måneder og reiste seg for noen uker siden. Så utrolig artig når de får ting til og utvikler seg. Skjer noe nytt nesten hver dag. God helg:-)
bitthen Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Heehee "Skryte-skryte-skryte, skryte-skryte-skryte-skryt" Har ei venninne som har en gutt som var likedan, han gikk rundt bordet da han var 5 mnd. Nå er han året og springer i vei (og hun venter nr. 2 i juni, hehe.) Du får nok å holde fingrene i framover Min er nesten 9 mnd og kan ikke å krype en gang, men det blir vel. Har fått opp stumpen nå da omsider Meen så er han veeeldig flink å legge seg og er blid og glad og deilig, så da får det bare være med den motoriske biten - (finmotorikken er excellent da - det passer bra når han skal bli musiker )
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Fy søren å flink! Tidlig krøkes om god krok skal bli hehe. Det blir nok mye å henge fingrene i fremover ja. Merker det nå som guttungen har begynt å reise seg og klatre rundt på ting og tang at jeg sitter på vent i sofaen. Hehe, men de må få lov til å rase fra seg Bitthen : Du skal nok se at sønnen din "løsner" straks. Sønnen min har akkurat begynt og er 10 mnd. Han var også fly forbanna på gulvet når han ikke kom seg til steder. Vondt for oss mammaer å se, men det kommer seg.
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Wow, så gøy!!! ) Skjønner godt du er stolt!! Skjønn gutt du har! Så jo bilde av han her ved et tidligere skryteinnlegg Gutten min er 5 mnd, løfter opp rumpa ganske godt, og blir sinna når han ikke kommer noen vei, hehe Men han elsker å stå og hoppe i fanget da
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Så flink han er!! Utrolig tidlig ute da:D Eldstejenta mi var ganske gjennomsnittlig motorisk sett, men tidlig ute språklig og sosialt, så skal bli spennende å se hvordan lillesøster blir! (når det er sagt, så håper jeg at lilleloppa blir liggende i ro på lekematta si en goood stund lenger, for er jo så deilig når man vet hvor man har dem og slipper å passe på ALT hele tiden hehe
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Ja, han er veldig tidlig ute, og hadde jeg skulle vært hjemme et år ville jeg nok syns det var greit om han var litt senere ute. Men jeg hadde første arbeidsdagen min i går, og er kjempe glad for at jeg ikke har gått glipp av disse tingene! Det er foresten pappaen som får noe å henge fingrene i da han skal ha pappaperm fra nå til juli..hehe! Du som nevnte at ungen er blid og legger seg fint og sånn : Junior har vært våken til kl 3 på natta og sovet miiinimalt på dagene, stått opp 6 osv..jeg var helt utslitt de 3 mnd han holdt på sånn å knakk koder! Hvis jeg skal gjøre dette en gang til, altså få et barn til håper jeg det er en litt roligere baby.. Gutten min var liksom bare baby til han var 4 uker, etter det ville han bare øve på diverse ting. Ikke har han vært noe kosete heller den tiden det holdt på, ble fort frustrert, og hadde liksom ikke tid til å spise! Nå er han verdens blideste baby, men det var litt slitsomt de mnd som var værst. (ikke misforstå, han er perfekt som han er, og har vært og er verdens beste baby!!!)
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Herlige lille gullet! Filme og vise på fb? Utrolig hva disse små gjør, her har vi hatt et stopp i utviklingen faktisk, de siste par tre ukene har ingenting skjedd, så begynner å veeente på videre utvikling her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå