Gå til innhold

Uke 17 og fremdeles ingen mage!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangsgravid og ingen ser at jeg er gravid med mindre jeg sier det. Hadde litt kosemage fra før, men ikke mye....Jeg blåste ut med en gang jeg ble gravid med nummer 1. Er dette veldig vanlig, eller er det noe galt med fosteret? Kanskje den ikke vokser som den skal av en eller annen grunn. Jeg er 1.77 og går fortsatt i de vanlige klærne mine. Jeg opplever at de fleste andre blir større andre gangen, men nå er jeg mye, mye mindre. Jeg håper ikke noe er galt... Jeg hørte hjertelyden hos legen for halvannen uke siden, men kan noe være galt likevel?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke magen tydelig fram før i uke 19. Den var framme tidligere da jeg gikk med nr 1, selv om jeg var ganske lita da også. Det er sikkert ikke noe galt selv om du ikke har fått mage i uke 17. Svangerskapene er så forskjellige... I og med at du er ganske høy vokser nok magen "oppover" i stedet for utover. Det gjør den med meg hvertfall. (Lang i ryggen, kort i beina:) Jeg, som snart er halvveis, får stadig høre at jeg er lita, og jeg synes bare det er godt å vite at jeg ikke skal slite med stor i mange måneder:)

Kanskje du spiste mer da du gikk med nr en også, du hadde sikkert mer tid og mindre aktiv hverdag enn med en liten en i hus:)

Slapp av og senk skuldrene. Magen popper nok plutselig ut skal du se:)

Skrevet

Jeg fikk ikke magen tydelig fram før i uke 19. Den var framme tidligere da jeg gikk med nr 1, selv om jeg var ganske lita da også. Det er sikkert ikke noe galt selv om du ikke har fått mage i uke 17. Svangerskapene er så forskjellige... I og med at du er ganske høy vokser nok magen "oppover" i stedet for utover. Det gjør den med meg hvertfall. (Lang i ryggen, kort i beina:) Jeg, som snart er halvveis, får stadig høre at jeg er lita, og jeg synes bare det er godt å vite at jeg ikke skal slite med stor i mange måneder:)

Kanskje du spiste mer da du gikk med nr en også, du hadde sikkert mer tid og mindre aktiv hverdag enn med en liten en i hus:)

Slapp av og senk skuldrene. Magen popper nok plutselig ut skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...