Gå til innhold

Takk for "Drømmehagen" på regnfulle dager!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 8,5 mnd ELSKER den! Og på dager hvor vi ikke er ute eller noe er det jo heelt supert. Er han sutrete og lei så er det tid for Drømmehagen. Han ler og koser seg.

For et genialt tullball og vrøvl!

Selv synes jeg det er dødsskummelt - særlig de blå fuglene *Grøss*

Så et tips om dagene blir lange, og mini aaaaldri blir fornøyd: Kjøp "Drømmehagen" de har den til 99,- på Rema :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig :)

takk for drømmehagen i flyttetider.

Vi tar opp hver episode, så kan vi se på når vi trenger det.

Skrevet

Her i huset er det Mikkes klubbhus på Disney playhouse som er den store favoritten;) helst når de synger;) har prøvd å få henne til å like drømmehagen, men tror det er for lite musikk og sang for henne;) når det er musikk av et eller annet slag på tven, kaster hun seg rundt for å få det med seg! Hehe...

Skrevet

Enig! Har tatt opp en hel haug episoder av Drømmehagen, og de er fin å bruke når ungene trenger en liten hvil - men ikke skal sove... Eller når de skal roe ned. her er det tannpuss til Drømmehagen både før formiddagslur og før de går til sengs for natta...

Men noen episoder har vært skumle, så vi måtte slette en episode der barten til herr Kongle var blåst vekk... var visst skummelt når barten kom fykende gjennom lufta (over skjermen...).

Så en gjennomsnittsdag ser jentene på vel et år 2 epsioder Drømmehagen, og noen ganger også litt på Fantorangen kl 17.30.

Noen syns kanskje det er mye med inntil 1,5 t tv for 1-åringer, jeg vet ikke hva jeg skal mene, aner ikke hvordan det skulle blitt mat på bordet eller reine klær uten noen tv-pauser... går litt i ett med tvillinger:-)

Skrevet

Min er snart 8 måneder og her er det også Mikkes Klubbhus som er favoritten. Også små einsteins. Hun er så glad i alle programmer hvor karakterene "prater" til kamera.

Da ler hun og smiler og blir helt vil. Synes det er så søt. Prøvde å få henne interessert i Drømmehagen, men det er ikke hennes stil. Kanskje når hun blir litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...