Gå til innhold

Noen som har erfaring med kullosforgiftning??

Anbefalte innlegg

Mannen min ble sannsynligvis kullosforgiftet av traktoren sin for ca 2 uker siden. Den var nyinnkjøpt (den er dritgammel da) og hadde veldig lav pipe så da han skulle kjøre den hjem kom all eksosen inn i førerhuset. Det var noen km å kjøre. Han merket ingen ting samme kveld, la seg og sov og vånet dagen etterpå og følte seg helt jævlig. Var på legevakten og de målte metningen til 3, ikke skyhøyt men som på en storrøyker. Dette var jo mange timer senere.

Han har siden vært mer eller mindre slappis. Han er svimmel, uvel og tappet for energi. Han var på jobb et par dager, men dro til lege og er nå sykmeldt. Legen tok flere prøver, men ikke vet ikke om de tenkte på at han fremdeles kunne være forgiftet.

Men han blir jo ikke bra igjen? Kan det være slik at han fortsatt er forgiftet eller at dette kan være ettervirkning av dette?

Fortsetter under...

Jeg har et familiemedlem som nesten døde av kullosforgiftning. Han ble sendt til sykehus, og svevde mellom liv og død. Jeg kan huske at han var veldig slapp og svimmel iallefall 2 uker etter hendelsen. Han klarte ikke å fullføre arbeidsdagene sine og sov mye.

Det gikk seg til:)

Bra det ikke endte verre for din mann. Skal ikke mye til før man dør.

Huff, ja det er skumle greier, jeg tenker på at om det hadde vært mer så kunne det hende at han bare la seg og sov (han hentet traktoren sent på kvelden og gikk rett å la seg) og aldri våknet igjen.

Han sier han sa til fastlegen sin da han sykmeldte seg at han hadde vært borti dette. Fastlegen mente jo på at det var mange giftstoffer i Dieseleksos som kan være årsaken til plagene.

Ting går bra når han tar det helt med ro, men han er kraftløs om han prøver gjøre noe, og har svimmelhetsanfall.

Jeg tror det kan være dette. Ekkelt altså, ikke noe å tulle med!

Jeg tror at det er ettervirkninger av dette han har.

Joo, det står jo hvilken info vi fikk ovenfor. De konkluderte ikke med noe på legevakta, men iom. mentingen i blodet var såpass ca 18 timer etterpå så regner jeg jo med at den har vært rimelig høy. Usikker på halveringstiden da...

Han la seg jo rett etterpå, men hadde jo ingen symptomer før dagen etter. Trøtt kan jo hende han var, men det er jo naturlig i 23-24 tiden på kvelden uansett så...

Trist med familiemedlemmet ditt... :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...