myboylollypop Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 ..hvor ofte amer dere om natta? her vil lillemor ha mat hver 3time enda, littegranne slitsomt.......
myboylollypop Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2011 ok, her er det også annenhver time noen netter! jaja, snart blir de store...! når planlegger dere å trappe ned ammingen på natt? lar dere babyen styre det eller ?
Ella S Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Samme her og, 2-3 timer mellom. Er ganske så misunnelig på de som har babyer som sover lange strekk, lenge siden jeg sov mer enn 4 timer sammenhengende! (Da sprekker vel puppene tror jeg!) Så da ser vi fram til de blir litt større ja. Har forresten tenkt å la snuppa regulere det selv såfremt jeg ikke blir heelt på felgen
laroos Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Samme her, sjelden mer enn 3 timer mellom spisingen - natt som dag. Men jeg husker fra førstemann at dette endret seg raskt da han begynte å få mer fast føde, så jeg regner med det samme vil gjelde minstemann når han snart begynner å få litt grøt og sånt. Eldste nattavvente seg selv da han var ca 7 mnd, så krysser fingrene for at andremann gjør det samme...
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Jeg ammer, med unntak av de siste par dagene har jeg fullammet, og vesla er 5 mnd om få timer... Og hun sover stort sett 10 timer strekk om natta, for så å spise litt, og sove et par timer til Deilig!
1. gang Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 sliter med det samme her oxo, jeg får henne ikke til å sove mer enn maks 3 timer i strekk, har prøvd å gi henne grøt i tillegg til mm før leggetid men hun våkner likevel igjen etter 3 timer...noen som har noen gode råd...?????
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Har desverre ingen gode råd :/ Dette er det vesla som kontrollerer helt selv, har sovet 6 timer strekk siden hun var et par uker gammel, og i dag vekket vi henne faktisk for at hun ikke skulle holde det gående halve natta hehe... Men for mange hjelper det å gi grøt/velling før natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå