Gå til innhold

dere som ammer babyer ca 4mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor ofte amer dere om natta?

her vil lillemor ha mat hver 3time enda, littegranne slitsomt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, eller ev hver andre time...

Skrevet

ok, her er det også annenhver time noen netter! jaja, snart blir de store...! når planlegger dere å trappe ned ammingen på natt? lar dere babyen styre det eller ?

Skrevet

Samme her og, 2-3 timer mellom. Er ganske så misunnelig på de som har babyer som sover lange strekk, lenge siden jeg sov mer enn 4 timer sammenhengende! (Da sprekker vel puppene tror jeg!)

Så da ser vi fram til de blir litt større ja. Har forresten tenkt å la snuppa regulere det selv såfremt jeg ikke blir heelt på felgen ;)

Skrevet

Samme her, sjelden mer enn 3 timer mellom spisingen - natt som dag. Men jeg husker fra førstemann at dette endret seg raskt da han begynte å få mer fast føde, så jeg regner med det samme vil gjelde minstemann når han snart begynner å få litt grøt og sånt.

Eldste nattavvente seg selv da han var ca 7 mnd, så krysser fingrene for at andremann gjør det samme...

Skrevet

Jeg ammer, med unntak av de siste par dagene har jeg fullammet, og vesla er 5 mnd om få timer...

Og hun sover stort sett 10 timer strekk om natta, for så å spise litt, og sove et par timer til :) Deilig!

Skrevet

sliter med det samme her oxo, jeg får henne ikke til å sove mer enn maks 3 timer i strekk, har prøvd å gi henne grøt i tillegg til mm før leggetid men hun våkner likevel igjen etter 3 timer...noen som har noen gode råd...?????

Skrevet

Har desverre ingen gode råd :/ Dette er det vesla som kontrollerer helt selv, har sovet 6 timer strekk siden hun var et par uker gammel, og i dag vekket vi henne faktisk for at hun ikke skulle holde det gående halve natta :D hehe...

Men for mange hjelper det å gi grøt/velling før natten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...