Indigo 08-10-13 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Ser at jeg ikke har hamstret nok til mine to bleiebarn:( Har brukt Landlord sine i over et år faktisk, og er veldig fornøyd med de til både lille- og storebror. Lykken var stor da de ble solgt til 5 kr pakken. Nå har jeg bare 10 pakker igjen, og siden jeg ikke har kjøpt bleier på ei stund, lurer jeg på om noen av dere er oppdatert på hva som er billigst. Var på obs i sted, og kjøpte da en pakke av coop sine. Medlemmer får 10 kr avslag uansett bleiemerke, så da kostet pakken med 58 stk bleier ca. 20 kr. Dette er det rimeligste jeg vet om for tiden.. Noen som vet om billigere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Tror det er det billigste ja=) Her hamstret vi Coop-bleier til den store gullmedaljen før jul, da kostet de bare 4,50 per pakke, så nå er loftet etterisolert med et lag bleier på den ene siden hehe. De er kjempegode, så når vi går tom (hvis vi går tom), kommer jeg nok til å fortsette å kjøpe coop-bleiene:) Landlord sine koster vel 27-28 kr per pakke tror jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå