Gå til innhold

Sprinkelbeskytter fra ikea!Hvordan monterer man den ? skjønner ikke...

Anbefalte innlegg

Jess, endelig nyinnflyttet og har fått opp senga uten problemer. Men så skal jeg avslutte seansen med å sette på plass sprinkelbeskytteren... er det jeg som er total dust eller? den blir bare krøllete, og jeg får den ikke til å henge i hvert hjørne....

Noen som kan sette meg på rett spor? :)

Også én ting til... nå har vi kjøpt seng (Hensvik), madrass, overmadrass og sprinkelbeskyter på ikea. Men madrassen (Vyssa) ser ut som den er for stor... altså den går nedi, men den blir liksom litt krøllete den og... Noen med samme problem?

Skjønner at jeg virker mindre smart av dette innlegget, men alle problemer kan vel løses her inne på BIM ? hehe :)

Fortsetter under...

jepp, jeg er ikke komplett dust heller da :P

Nå ser det forholdsvis greit ut, madrassen måtte finjusteres litt og sprinkelbeskytteren sitter bedre på plass når madrassen er på... Det skal sikkert være sånn..

Annonse

Hahahahahahaha!!!! Jeg har også kjøpt en slik faens sprinkelbeskytter!! Og den pakket jeg glatt bort gitt. Ble jo bare tull, hun kavet og styrte så fælt at hun surret seg inn i den istedenfor.

Sikkert jeg som ikke fattet hvordan jeg skulle feste den.

Vi ha fra ikea, og det er da ingen problem å feste den? Begynn midt på en av langsidene på senga, da passer stedene som har tau i alle hjørnene ( og på langsidene). Knyt fast så er du klar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...