Gå til innhold

Sambo betalte 2 prostituerte for å ha sex mens han så på!

Anbefalte innlegg

Han har vært på forretningsreise sammen med sjefen. De skulle inngå en kontrakt med et større firma i et land ikke så alt for langt vekke her fra og var vekke et par dager bare.

Han hadde med seg kamera i tilfelle han skulle få mulighet til å se seg litt rundt og slappe av litt, og når han kom hjem for et par timer siden skulle jeg få se bildene da. Plutselig kommer jeg frem til bilder av to damer som sitter på et rom og kliner og kler av hverandre, og det var bilder av at de hadde sex også.

Jeg konfronterte ham med det, og han sa at det har vel ikke noe å si, det var jo bare noen horer som hadde sex mens han så på!

Er jeg helt på trynet som reagerer på dette, eller er det både ekkelt og feil når han er i et forhold? Jeg synes ikke det er greit, enten de gjør det gratis eller for penger, men han skjønner ikke at han har gjort noe galt så lenge han ikke har vært utro mot meg, hverken fysisk eller psykisk?

Jeg var så sint at jeg skalv og gikk bare ut en tur. Godt at lille gutten vår lå og sov når han kom hjem slik at han slapp å se mamma så sint!!!

Fortsetter under...

Uff ja, jeg tviler også på at han egentlig bare så på hele tiden. Hvordan skulle han liksom klart å holde seg etter å ha sett på det?

SKjønner ingenting jeg altså. Vi har jo et veldig flott sexliv, og vi har ikke hatt noe krangler på lenge, så jeg skjønner ikke hvorfor han hadde behov for det.

Han sier at det var på hans hotellrom, men akkurat det synes jeg ikke spiller noen rolle. Han trenger ikke tenke på å ta på meg eller tenke på å ta på meg på lang tid ihvertfall!

Aner ikke hva jeg skal gjøre nå altså... Føler liksom ikke at jeg kan snakke med venner eller familie om det heller. Lurer på hva mer han har skjult for meg?

HI

Annonse

Akkurat nå er alt bare rot i hodet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne se på ham eller i det hele tatt respektere ham akkurat nå.

Jeg vil ikke ta noen avgjørelse slik som jeg er nå, men ja, jeg tenker at nå må han pakke sakene sine.

En ting er om han hadde kjøpt sex en gang før han slo seg til ro, men bare det å se på slik live er utroskap i mine øyne. Skjønner ikke hva som fikk ham til å gjøre noe sånn! Og han skjønner ikke hvorfor jeg "overreagerer sånn" som han sier. Det var jo uskyldig og han gjorde ingenting. Jævla kvalme dritt sa jeg til ham bare da.

HI

Håper du tenker deg godt om og ikke handler i raskt tempo slik disse pripne damene her på db anbefaler deg å gjøre.

Jeg er bare litt overassket over at han ikke skjulte bildene for deg jeg, glemte han de eller tenkte han rett og slett ikke på at han hadde gjort noe dumt?? For noen er jo ikke dette en skilsmissegrunn akkurat, det er jo de forskjellige grensene vi mennesker har det går på. Men det er jo selvfølgelig vikig at dere er eninge om de grensene.

Var det to prostituerte på et hotellrom, kan jeg være ening i at det er drøyt uten å sjekke med deg hva du syns om det:-)

Med det kan jo feks være to damer som hadde privat dance for de på en strippeklubb, og for meg personlig hadde ikke det gjort noe.

Og skulle det vre så ille som utroskap, så håper jeg dere kan snakke sammen for jeg mener det fortjener alle parter...ikke minst barnet.

En ting er jo utroskap med en kollega som foregår over lang tid, en annen ting er utrroskap som skjer ved "et uhell" i fylla.

Jeg er en voksen kvinne, men tenker det samme nå som da jeg var 20.

Skulle jeg oppleve utroskap, har heldigvis sluppet det, så betyr ikke det automatsik at det må bli slutt.

Snakk sammen, involver gjerne familie eller venner:-)

Hvis du synes dette er greit. Lykke til!

Dette er neppe første og siste gang. Dette er det han er lagd av. Det finnes to typer menn. De som gjør sånt og de som ikke gjør sånt. Punktum.

Så ikke tro han plutselig blir snillegutt.

Enkelte menn er utrolig flink å ro seg vekk og tørke bæsj av leggen.

Ikke smelt og vær naiv. Men ditt valg.

Og heldigvis, din mann..

Hmm. Det er vel et godt tegn at han ikke skjuler bildene for deg? Hvis han hadde deltatt i "hyggen" er det vel sannsynlig at han hadde slettet bildene?

Min kjære var på guttetur i Polen, og "gutta" (les menn over 40) gikk på strippeklubb, med påfølgende "privat oppfølging"- Min kjære ringte meg på kvelden og fortalte hva som foregikk, og at han hadde dratt fra stedet fordi han syntes det var så kvalmt. Han er ikke en moraliserende person, og klandret ikke vennene sine for det de gjorde. Men han ville ikke være med på det, og syntes det var ufint at man kjøpte jenter og jenters selskap. Han (og jeg) forstår at dette er business, og at noen menn ikke får seg noe særlig annet, men det får være deres sak!

Kan godt hende at han bare så på, uten å delta, det tror jeg min kjære (og faktisk flere av hans venner) til en viss grad kunne gjort. De gjorde jo det i og med at de dro på et sånt sted. Det er nå heldigvis slik at ikke alle menn blir kåte av å se på slikt!

Ikke krisemaksimer! Han lot bildene være der, så du faktisk fikk vite om det. Han har ikke vært utro, tvertimot, han lar deg få vite om det! At han tilsynelatende synes dette er ukomplisert, kan være at han ikke bryr seg så mye om hva som foregikk, og det kan jo være en god ting?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...