Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin på tirsdag, og bor 2 timer fra nærmeste sjukehus.... begynner og gruer meg litt.barn nr 1 kom med planlagt keisersnitt,

og har fått vite att barn nr 2 er 23 prosent større enn gjennomsnitett--

iik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Ja æ grue veldig te fødsel no,selv om det e igjen 7 uka enda.

Hadde en tragisk fødsel for 5 år sia egentlig. Hadde pressrier uten opphold i 4 timer uten at æ åpna meg. Men det gikk bra på slutten gudsjelov.

Håper bare det starter 2-3 uker før termin. Ble satt igang sist og gutten veide 3290 to uker før termin,og vil ikke ha noen større unge. Er veldig lita selv,1,55 bare og veier til vanlig 50 kg.

Håper bare det går bedre herre gangen.

Masse lykke til til deg også:))

Skrevet

Jeg gleder meg faktisk!:) Er førstegangs så vet ikke hva jeg går til. Regner vel med at jeg kommer til å ligge på føden og angre på at jeg gledet meg, hehe..

Er 8 uker igjen for min del, så håper det går fort!

Skrevet

Kan jo ikke si jeg gleder meg da jeg jo er gravid med nummer 3 nå, men jeg prøver å la være å tenke så mye på det ;)

Gleder meg til skatten vår har kommet til verden, holde rundt lille nurket å samle hele familien vår som da blir på 5 :0)

Har 15 dager igjen til ul terminen så venter spent på lille snusmumrikken vår :0P

Skrevet

Jeg gleder meg til langpininga er over jeg. Gleder meg til det begynner gjøre ordentlig vondt for da VET man at snart er det over!!!!

Skrevet

Ja jeg gruer meg veldig :-( Første var normal fødsel og andre setefødsel. Setefødselen var aller finest. Er nok ikke helt klar for å føde ennå men har je bare litt over to uker igjen...

Skrevet

Ja, gruer meg! Forrige fødsel var jævelig :(

Skrevet

Gruer meg ikke, men det er vel fordi jeg er førstegangsfødende og ikke aner hva jeg går til!

Skrevet

gruer meg litt.. er førstegangs

Skrevet

Gruer meg også, 3 dager til termin. Men er liksom ikke noe alternativ å gå rundt med denne magen heller; ) Grugleder meg. Håper jeg får oppleve en "normal" fødsel denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...