#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Skal på sykehuset neste fredag på sykehuset,blir det da at de bestemmer seg for og ta ut baby`n eller ikke? termin er ikker før den 14april,men babyn er liten. jeg er født 28april 82
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Nei jeg tror ikke det... men du kommer til å bli sjekket veldig ofte annenhver dag eller bli innlagt til observasjon - har det på følelsen at det kommer til å bli etter en sjekk at de sier, 'ok, nå tar vi den' og du vil synes ting går litt fort :-) Om det blir ks eller ikke vet jeg ikke.. men jeg heller kanskje mot ks.. Ta dette med ei klype salt og sunn fornuft og ikke bli bekymret Aurora :-) At...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Nei jeg tror ikke det... men du kommer til å bli sjekket veldig ofte annenhver dag eller bli innlagt til observasjon - har det på følelsen at det kommer til å bli etter en sjekk at de sier, 'ok, nå tar vi den' og du vil synes ting går litt fort :-) Om det blir ks eller ikke vet jeg ikke.. men jeg heller kanskje mot ks.. Ta dette med ei klype salt og sunn fornuft og ikke bli bekymret Aurora :-) At...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Nei jeg tror ikke det... men du kommer til å bli sjekket veldig ofte annenhver dag eller bli innlagt til observasjon - har det på følelsen at det kommer til å bli etter en sjekk at de sier, 'ok, nå tar vi den' og du vil synes ting går litt fort :-) Om det blir ks eller ikke vet jeg ikke.. men jeg heller kanskje mot ks.. Ta dette med ei klype salt og sunn fornuft og ikke bli bekymret Aurora :-) At...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Oi, de er generøse med antall innlegg må jeg si :-) Trykk en gang og få tre innlegg ;-P Lurer på hvor mange ganger dette kommer :-)) At...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2011 okey tusen takk,er litt små bekymret,men veldig rolig også.Men er litt spendt på neste fredag på hva de finner ut. Får du opp noe annet,kjønn,vekt osv?vet ikke om du har sett på meg tidliger eller ikke. Ks hjelp...har aldri hatt det,har blitt satt i gang begge gangene tidliger med at de har tatt vannet og da har riene startet rett etter på,to korte fødesler,enn på 4 timer og enn på 3 timer.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Kan være at det er derfor jeg fikk opp at det går fort ja og at du får litt hurrameghei følelse, at du blir igangsatt og det går fort :-) Nei tror ikke jeg har sett på kjønn før hos deg, men jeg synes å se jente(en skikkelig søt baby med masse mørkt hår)... men ta det med ei klype salt for jeg stoler ikke helt på det - men en ting kan jeg med sikkerhet si og det er at det blir en baby ;-) Ser du noe på meg da? er 3 dager over ikm nå og ingen tegn til tanta 08.11.70 :-) Klem At...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2011 okey,blir spennede og se.Ha fått hørt både gutt og jente nå på ul.Men en ting er veldig sikkert også.Babyn kommer til og få veldig mørkt hår,faren til barnet er veldig dominerende. Får opp et svakt ja på at du er gravid her da...ta en test...masse lykke til.Spennede.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Har tatt en på kvelden for 2 dg siden og en på morgen i går og begge neg - men kan jo være at el var mye senere enn jeg trodde og at jeg må vente litt :-) Så gøy da, for det så jeg veldig klart :-) Er jo ikke lenge til fødselen nå så det blir spennende og høre :-) At...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2011 du må bare vente litt til,har du ikke fått mensen innen tirsdagen så skal du ta en test den morgene. Fødselen kommer vel snart så det blir veldig spennede og se...har mange tanker i hode som snurrer nå...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 Vet du, æ føle ikke at babyen er så altfor liten. At det kanskje eroverdramatisert-og heilt uten grunn. Har mange års fartstid som medium, og ang kjønn tror æ nok psyken din spiller dæ et lite puss. Du vet nok innerst inne hva det er, og det e kansje vanskeli for dæ å godta.. Trur det e her skoen din trykke.. Sånn æ ser det må du lære dæ å se BARNET ikke bare KJØNNET.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2011 no har jeg vær på 4 ul der jeg har fått høre gutt to ganger og jente2 ganger og da blir mann litt forvirret,jeg tror selv gutt,mener jeg så tissetassen.Men man skal jo aldri være helt sikker før barnet er ute. Ang vekt så er jeg inne ofte på kontroller og no har jeg kommet så langt at det kan hende at de tar den ut.Vet om mange som har hørt at barnet er lite eller for stort men så har det vært helt anderleddels når barnet har kommet.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2011 flere...er litt spent her.
kaos83 Skrevet 6. mars 2011 #14 Skrevet 6. mars 2011 hei jeg føler jente og at du tar ks men ikke helt enda... tror som at. at de venter en stund til:) lykke til...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. mars 2011 tusen takk fomle med 2 prinsesser,....må innrømme at jeg er ganske spendt til fredagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå