lillespire08+10 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Her sover snuppa i vognbagen fortsatt. Har bagen oppi sprinkelsenga. Lurer på hvor lenge jeg skal fortsette med dette, fungerer så bra slik det er nå. Bagen er ganske smal ifht mange andre (teutonia), så hun ligger så godt og trygt der
mariabee Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 vi sluttet nå når hun ble 3 mnd. For såg hun trengte mer plass til armene. De ligger rett opp, rett ut.. alt ettersom. Så det virket befriende for henne å komme opp i sengen. Vi har derimot gjort d litt lunt å godt i sengen likevel. Et lite fleeceteppe fra ikea er rullet som en pølse og ligger rundt hodet, litt i fra selvfølgelig, for hun liker koseklutene opp i ansiktet så de ligger en på hver side av hodet. I tillegg ligger hun på et lite sånn skinn og et helseteppe under. Tynt koseteppe på seg før dynen. Liker ikke dynen langt opp, så da er d godt m et tynt teppe under
Puppen og lillemor Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 vi brukte vognbaggen i noen uker etter at vesla ble født, men kuttet ut når det ble mer møkkete ute - følte at vi dro med møkka inn og oppi senga.. Det vi gjorde for å få vesla til å godta senga var å lage et lite "rede" til henne.. nederste "halvdel" av senga er fyllt opp av en dyne som er brettet sammen, og så ligger hun på et lammeskinn med sammenrullede babytepper på hver side av seg (ganske tett inntil). I tillegg har hun en tøyfille (kosen) og en liten bamse ved hodet sitt.. hun er en av de som helst skal ha noe liggende over ansiktet når hun sover (jeg er ikke like glad for det, men jeg pleier å dra den litt til side når hun har sovnet.. slik at nesa stikker frem..) Det er "trangt" og godt oppi senga, og hun koser seg veldig der - sover kjempe godt
mariabee Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Artig, akkurat som snuppa her Soveteppet som jeg kaller det, et himmelskt mykt rosa teppe med noen hvite spøkelser fra Princess drar hun opp i nesa og gjerne opp til øynene. Koser seg skikkelig Har heldigvis fått tak i flere tepper nå, er jo krise om d er på vask! hehe
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jenta mi sov i teutonia bagen sin til hun var ca. 4 mnd:) da ble det litt vel trangt!
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Vi har Emmaljunga, og her sov vesla i vognbagen fra hun var nyfødt til 4.5 mnd... Den er i stua om dagen, og om kvelden bar jeg den inn på soverommet og satte den i sprinkelsengen. Men når hun ble 4.5 mnd fant vi ut at det var greit å teste ut om hun godtok å ligge rett i sengen og det gjorde hun. Men hun er fortsatt i vognbagen på dagtid (5 mnd gammel) og jeg bærer til sengs da det er natta... Neste skritt blir å begynne å legge henne i sengen for at hun skal sove der! Men hun sover så uregelmessig nå at jeg vil vente til hun blir litt mer stabil igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå