Gå til innhold

Vi har liten inntekt men 400.000 i egenkapital, finnes det banker som satser på oss..? Vil så gjerne kjøpe..

Anbefalte innlegg

Vi har utbetalt ca 30.000 totalt i måneden, føler oss så verdiløse på boligmarkedet..har 400.000 i egenkapital, men det betyr kanskje ikke så mye..?

hardt å være fattig.. :/

Fortsetter under...

Hva er bruttoen deres da?

Får man ikke lån på inntekt ganger 2,5 til 3 da?

Hvis dere ikke har masse gjeld eller har missligholdt lån før så skjønner jeg ikke hvorfor der ikke skal få lån?

Men kanskje dere ikke får så mye som du ønsker.

Bruttoen varierer fra måned til måned. men i snitt har vi aldri mindre enn 30.000 utbetalt i måneden En av oss har fast kommunestilling, den andre av oss er ufør.

Vi har kun ett studielån, ellers ingen lån eller mislighold.

Ryddig økonomi med sparepenger og regningskonto + buffer.

Men føler bankene ikke tør gi oss lån fordi jeg er ufør..

Bruttoen varierer fra måned til måned. men i snitt har vi aldri mindre enn 30.000 utbetalt i måneden En av oss har fast kommunestilling, den andre av oss er ufør.

Vi har kun ett studielån, ellers ingen lån eller mislighold.

Ryddig økonomi med sparepenger og regningskonto + buffer.

Men føler bankene ikke tør gi oss lån fordi jeg er ufør..

Sjekk med kommunen din om dere kvalifiserer til startlån.Da kommer banken ned til under 80% med første pri på lånet.

Og det kan jo være dere kvalifiserer til bostøtte.Det må dere jo også regne inn i inntekten evnt.

Sjekk med kommunen din om dere kvalifiserer til startlån.Da kommer banken ned til under 80% med første pri på lånet.

Og det kan jo være dere kvalifiserer til bostøtte.Det må dere jo også regne inn i inntekten evnt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...