Gå til innhold

Noen som kan hjelpe, trenger en god vogn??

Anbefalte innlegg

Barnet er ikke akkurat så veldig liten heller, lang. Trenger da en vogn som har full liggestilling(flat ryggleie), og seff har noen ekstra cm i lengden over 90 cm gjerne. Finnes det en slik vogn?? Den skal også brukes som sovevogn i barnehagen..

Har du selv en slik god vogn, eller gjerne en nettside??

Jeg har prøvd litt på nettet, men blir ikke helt enig med meg selv.

Fortsetter under...

Mange vogner ute og går, men ikke mange Emmaljunge sine. Noen "guttefarger" bare..Mange som trenger vogn til barnehagestart, alt går jo med engang.

Noen som har erfaring med Basson og Instep safari singel sin sportvogn??

http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/3-hjul-jogger/instep-safari-singel/

Jeg kjøpt meg nettopp en emmaljunga city. Den har samme liggenlengde som duo egde og de andre store emmaljungavognene. Dessverre funket den ikke for min sønn på 2 åg 3 mnd. De nye modellene har en slik kant som skal beskytte hodet, og denne klager han påat gjør vondt. Selv om jeg drar han ned så langt som mulig. Han har fremdeles plass til å sove i brio happy (god plass), mountain buggy og teutonia mistral.

Lurer forrresten på om tfk har godt liggemål.

Annonse

Det er nettopp det jeg er ute etter godt liggemål, og romslig plass i selve vognen.

Da skal jeg ikke se så mye på Emmaljunga sine vogner. Det vet jeg kommer til å bli et problem, hvis den har en beskyttelse for hodet.

Teutonia mistral hadde jeg tidligere, og den var jeg faktisk veldig fornøyd med, men dessverre så fikk den en så stor skade, at den ikke var brukendes i det hele tatt. Gikk da over til prestige, og da var katten i sekken i forhold til mistralen.

Lurer på om alle disse joggevognene er noe tess? De ser egentlig gode og romslige ut. Kanskje ikke beste hjul for diverse terreng?

enten ei vanli god gammaldags kombi/duo vogn

ellers ville jeg hatt emmaljunga scooter ( ikke full liggestil men tilnærmet- og denne er laaang i stitte delen, og lun å go med fotpose

mange til 1000-1500 på finn 2500 ca ny

eller tfk denne er også kjempe lang og god å lun m stormtrekk på

eller simo 123

Hei

Her har du en kjempefin oversikt over liggelengde på sportsvogner.

http://shoppemamma.com/2010/05/hvor-lang-liggelengde-er-det-pa/

Jeg har selv TFK, der sover mini på 2 år og 8mnd fint enda, og han er stor, 100 cm og 17,5 kilo. Den er også god i bredden så ingen problem på vinterstid med poser og tepper heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...