*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Hjemme igjen etter UL och inne i magen min låg det en liten.. Gutt!! Hi hi, føles så rart.. Er liksom en jentefamilie (mamma og søstrer og datter og jenter her og der) men har likevel gått med følelsen at vi ventet gutt nå, og visst stemte det! Han sparket og snudde seg noe veldig så jordmor måtte le av han, for det brev nesten umulig å få noen mål. Men tillslut blev det ny termin den 2. Aug, flyttet fra den 6. Alt såg i hvertfall bra ut av det de kan se, så nå skal jeg senke skuldrene og slappe litt mer av i forhold til hvordan han:) har det. Riktig god helg ønsker jeg dere allesammen!
zassy☆ Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Gratulerer med at du venter gutt Så koselig! Gleder meg vilt til min egen ul også, selv om det ikke betyr noe hvilket kjønn det er så er det utrolig spennende!! Ha en fortsatt fin dag og nyt roen du føler nå
mamma til twins Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Fabelaktige nyheter Anna! Gratulerer med frisk gutt i magen! Det er veldig herlig å kunne senke skuldrene etter en vellykket ultralyd, var selv veldig nervøs på forhånd og klarte ikke glede meg før jeg visste at begge to hadde det bra der inne. Ønsker deg også en kjempefin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå