Baloo ønsker to :) Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Dagene går, og bekymringene for den lille i magen vokser... Eller som jeg liker å se det, morskjærligheten vokser for man blir litt mamma med én gang... ! Tankene svirrer, gravid, nå? Så blir man kanskje glad, redd, bekymret, begeistret - hva sier de på jobben nå da, og hva med besteforeldrene, økonomien, ny bil, må vi flytte... Også kommer lykken klart vi skal ha ny bil, og det er alltids plass til en til her ! Kanskje bor vi ikke i et slott, men den lille skal i alle fall ikke mangle kjærlighet, og det er jo det aller viktigste ! Også, mens du henger over doskåla for femte gang den siste timen mens svetten renner, samtidig som du fryser kommer en bitteliten tanke fram, jeg skal bli mamma også svirrer hele tankekarusellen en runde til, som den vil mange ganger de neste ukene, og årene også.... For man blir litt mamma med én gang, og tenk, det skal man være i mange år... Kjærligheten vokser med bekymringene, og jeg elsker det, jeg ér nemmlig litt mamma Bare noen tanker.... Jeg gleder meg til nummer to, og håper dette går veien for oss alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142981415-en-kj%C3%A6rlighet-s%C3%A5-stor-for-noe-s%C3%A5-lite/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
puza90 Skrevet 4. mars 2011 #2 Del Skrevet 4. mars 2011 Her er det også sånn, det er helt ubeskrivelig hvor høyt jeg elsker den lille i magen allerede, det gjorde jeg med de to første også, i fra stund en <3 Enda jeg værken kunne se, høre, kjenne eller føle dem i den forstand i fra atund en, så vokste kjærligheten i likt tempo med bekymmringene <3 Her må vi nå bytte ut bil og hjem når vi venter vår tredje, annet enn det har vi kjærlighet noki masse vis <3 Og om man lager middag til en eller 5 kommer jo litt på det samme sånn sett, for middagen skal jo lages alikevell (om du skjønner? ) Alle "smertene" og bekymmringene er så verdt det, gjennom hele svangerskapet og tiden etter <3 Vi som er så helldige og få bli foreldre burde virkelig ikke ta det forgitt, for det finnes desverre mange som ikke får den muligheten på den måten ved og gå gravid med sitt egent barn =/ Og vi som er så helldige og få friske barn burde være evig takknemmelig for det, for det er det heller ikke alle som får. Man skal virkelig værken ta en graviditet eller et liv forgitt, men desverre er det mange som gjør det. Som ser på det som en selvfølge og få gå gravid, og få et friskt barn osv. Men det er INGEN selvfølge, det er det noen som glemmer desverre =/ GRatulerer så mye med din graviditet Baloo Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142981415-en-kj%C3%A6rlighet-s%C3%A5-stor-for-noe-s%C3%A5-lite/#findComment-142981484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå