Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om du ser kjønn på den lille i magen? Og evt om når det blir fødsel? Har termin i september. Ser du noe om kvalmen gir seg snart? Jeg er så sliten av å være dårlig og håper å kunne nyte svangerskapet snart. Tusen takk hvis du har tid. :)

f230982.

(mulig innlegget kommer flere ganger, det forsvant når jeg lagret forrige gang..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve å få svart deg på den andre tråden i løpet av dagen :) må ha en pause nå :)

Skrevet

Dytter bare så du husker spørsmålene mine når du tar fatt igjen :)

Skrevet

Hei zassy☆ :)

Virkelig lei meg for at dette har tatt sin tid... Jeg får fram ei jente på deg, og fødsel ca 7. september. Kvalmen din blir nok noe bedre framover, men den blir nok ikke borte før du er ca halvveis. Håper jeg tar feil der, for jeg unner virkelig ingen denne kvalmen :/

Lykke til :)

Skrevet

Hei det går helt fint! Skjønner godt at det er mange som spør og at det tar sin tid, pauser trenger man også :) Spennende at du får opp jente, får vite i april forhåpentligvis, skal prøve å huske å gi tilbakemelding :) 7. er ikke langt unna termindatoen min så det blir også spennende å se! Håper også du tar feil ang kvalmen, hehe, men bare håpet om at den faktisk BLIR borte en gang er det eneste som holder meg gående nå..7 uker til jeg er halveis da..føles som en evighet :P

Takk takk for at du så på meg, så får tiden vise om du traff :) Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...