Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg ikke lærer..

tester og tester...

enda jeg vet det er fortidlig..

"kaster bort" mange tester hver måned..

tenker, neste gang skal jeg ikke teste før ikm..

klarer jeg å holdet det?

ikm 12 mars, men har kastet bort en test i dag å..

gjør sikkert det samme i morgen å...

er det flere slike som meg?

eller klarer dere å vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM i morgen, testet på mandags morgen denne uka å fikk dette: http://tinypic.com/r/34y427q/7

Så har jeg testa i dag morgenurin, ca samme resultatet, kansje litt sterkere..

Men har testa mellom mandag og i dag, bare ikke på morgenurin, men de har alle vært negative.. virker som det kun slår ut på morgenurinen enn så lenge..

Skrevet

hei.

den ser posetiv ut i mine øyne.

bruker litt tester du å da skjønner jeg.

lykke til.

Skrevet

JAAAA!! Jeg er virkelig en testoman!!

Klarte å drøye med morgenurin i dag, men studiedag hjemme gjør at jeg tenker alt for mye, som fører i testing - med negativt resultat selvfølgelig. Har ikke IKM før onsdag, har heller INGEN symptomer !!

Men da tenker jeg bare, om jeg ikke har symptomer kan jeg jo selvfølgelig ikke teste positivt heller. Heldigvis snart tomt for tester i skoffen min, og jeg skal ALDRI bestille flere! KUN gå på apoteket når jeg faktisk tror jeg kan være gravid!!!

Skrevet

Har vel tatt totalt 4 denne uka her

Mandag; positiv m/morgenurin

Onsdag; Negativ, 16 tiden på dagen

Torsdag; Negativ, 20 tiden på kvelden

Fredag; Positiv m/morgenurin

Så er bra spendt ja.. tester igjen på mandag tenker jeg :)

Skrevet

du er ikke alene der gitt....

jeg venter mens om en ukes tid eller litt mer, hadde "eggløsning" torsdag forrige uke, og igår fikk jeg helt vannvittige menssmerter, kjentes omtrent helt likt som når jeg har mensen, men ingen mensen kom... i og med at det var samme dag som jeg skulle hatt mensen dersom jeg fortsatt gikk på p-pillene, så var det vel bare kroppen som trodde at den skulle få mensen...

fikk som sagt en positiv el-test forrige uke, men blir bare mer og mer sikker på at jeg sikkert ble for ivrig og overtolket den slik at den ble positiv i mine øyne.

streken var riktignok betraktelig sterkere enn testen som jeg tok dagen før og dagen etter, så det tyder vel iallfall på at LH steg litt vel?

men den var ikke sånn definitivt sterk som den sikkert burde ha vært.

så merker at jeg bare blir mer og mer pessimistisk til hele greiene.

må gjerne se bilde av testene, men de er litt uklare pga tatt m mobil.

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/591565/offset/1

Skrevet

Kjenner meg såååå godt igjen, har allerede svidd av tre tester, og har IKM på onsdag, hahaha... Alle med negativt resultat, men jeg skal nok få testet flere ganger innen onsdag! :-)

Skrevet

Hehe... joda.. jeg og tester.. selvom jeg vet at det er alt for tidlig.. er 10 dpo idag og har svidd av tre tester allerede... Må passe meg så jeg ikke bruker opp alle testene før jeg virkelig kan teste.. he,he... men det er jo sååå spennende... og man vet jo aldri..!?

Skrevet

Hei:-) tester til stadighet jeg også, selv om jeg ikke har IKM før 12-13 mars.... Jeg vil bli vant til å se negative tester, slik at jeg ikke blir altfor skuffet hvis jeg tester negativt på IKM:-p merkelig tankegang kan du si... Men er redd forventningene bygger seg for mye opp hvis jeg skal vente over en uke til:-p

Skrevet

Er ikke noe testoman selv, men har opplevd flere ganger når tr ikke har dukket opp på ikm at jeg har tatt en test, og den har vært positiv. En - to dager seinere har jeg fått tr.

Har avtalt med legekontoret at jeg bare skal kommme ned til de å levere urin neste gang :) Kjempe greit egentlig, fordi da slipper jeg å "tolke" testen selv :)

De sier jo at har man en positiv test, uansett sett om streken er svak eller sterk så er man gravid :) Så masse masse lykke til, til dere med positive tester :)

Skrevet

Hei alle :)

Tror jeg passer godt under begrepet "testoman" jeg også :P Pleier å begynne å teste altfor tidlig... Har sagt til meg selv hver gang TR har kommet at jeg ikke skal teste så tidlig neste gang men så klarer jeg ikke¨å la være :P Nå har jeg funnet et måte å tilfredstille testebehovet mitt på og det er å kjøpe billigstrips på ebay. Får ca 60 stk for godt under 100 lappen og da er det ikke så farlig å bruke en del tenker jeg. I tillegg så tenker jeg litt sånn at jeg er forberedt på TR når jeg tester før IKM, MEN det har blitt noen tullestreker innimellom og falske forhåpninger. Men kommer nok til å fortsette å teste før IKM selv om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...