Vossafår Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Skal på tur til "storbyen" og lurer på om jeg må til med vannkoker osv eller om noen vet helt sikkert hvor jeg kan få kjøpt Hipp 1 ferdigblandet i sentrum? Har ikke med bil, så det må være i gangavstand fra "sentrumsgryta"
Steget Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Hm.. ikke helt enkelt. Jeg kikket etter ferdigblandet Hipp på Meny på Oslo City for en stund siden. Da hadde de ikke. Men det var før jul, så det kan godt hende de har fått det inn nå. Det er vel gjerne litt store butikker med godt utvalg som har Hipp og de er det jo ikke så mange av i sentrum.
Steget Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Kom på en butikk som meget mulig har det. På Aker brygge er det en stor Ica-butikk (eller er det meny?). Har ikke vært der, men vareutvalget på alt annet er bra.
Miss Snow Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Finnes det ferdigblanda Hipp 1 i det hele tatt? Har bare sett Hipp 2, jeg. Så når vi skal ha ferdigblanda kjøper vi Semp (tidligere Småfolk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå