Gå til innhold

Sover dere på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 21 uker på vei nå, og har fått ganske stor mage. Men jeg ligger fortsatt på magen å sover! klarer ikke å sove viss jeg ligger på andre måter.. Jeg merker at jeg har litt vondt i magen når jeg våkner, akkurat som jeg er øm og ubehagelig i magen. Vet noen om det er farlig? sikkert dumt spørsmål, men lurer siden jeg kjenner at magen min ikke har "likt" det så godt..

Andre som sover på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover på magen (får ikke sove ellers) er 19+5 og har rimelig stor mage! Er også litt øm om morgenen men regner med at det ikke er farlig. Legen min sa at jeg bare skulle leve som normalt og kose meg med svangerskapet. Vil jo tru at han hadde nevnt det om det var farlig. klem:)

Skrevet

Er bare 14 uker på vei, har fått mage (2 gangs), og sover på magen! Eller litt på siden that is! Men får ikke sove på siden, siden jeg har bekkenløsning og omtrent som en kniv sitter i ryggen litt lenger oppe i ryggen! :)

Tror nok du kan trygt sove på ryggen så lenge du føler deg sikker! :)

Skrevet

Jeg er 23+3 og kan ikke sove på magen sånn uten videre... Men jeg prøver så godt jeg kan med å støtte opp med puter og det ene benet (litt sånn på siden). Eeelsker å ligge på magen!!

Skrevet

Jeg er i uke 26, og sover enda på magen. Men er veldig urolig på natten og snur meg ofte. Prøver å ligge mest på sidene, men får liksom ikke sove ordentlig da. Kjenner at lillejenta sparker når jeg ligger på magen, men tror ikke det er for at det er ubehagelig for henne, men mer at jeg kjenner det bedre av å ligge på magen. Blir vel gradvis til å gå over til bare å sove på sidene når det blir for ubehagelig :-)

Skrevet

Jeg er i uke 15 og det gjør vondt å ligge på magen. Ligger på siden og på ryggen. Har ikke noe polstring, bare en hard mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...