Gå til innhold

Dere som har vært gravide når dere har vært rundt 24...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk første når jeg var 23 og magen ble nesten normal m en gang barnet var ute.. magen var helt seg selv igjen etter ca tre-fire mnd, og siden jeg ikke hadde bestilt strekkmerker fikk jeg heller ingen.. (det er slik det fungerer ja :P? venter enda en bebis og håååper på samme heldige resultat magemessig :D

Magen min har blitt veldig fin i forhold til andres da, men ikke helt tilbake enda. Er rett nok bare en uke siden fødsel =p Fødte også for 14 måneder siden, så har jo så og si gått gravid i to år. Håper på det beste!

HI

folk som skriver at magen var akkurat som før TO dager etter fødsel, er jeg ganske sikker på at skrøner!!

Jeg er selv den i venneflokken som raskest har gått tilbake til normal fasong, begge gangene, og det tok ikke to dager! Det tok 6-8 uker med nr 1, og et par uker lenger med nr 2 ;) Jeg er gaaanske lik som jeg alltid har vært :)

En uke er ingenting! Ikke stress :) Det kommer, det kommer

Den løse huden har jeg fortsatt.. ser rimelig flat ut når jeg står oppreist, men dersom jeg feks har på dongeribukse og så bøyer meg fremover, så er det litt løs hud som henger over kanten. :( 6 mnd siden fødsel..

Annonse

Første gang var jeg 25 da jeg fødte...Gikk med gravidebukse i halvt år etterpå..Hadde gått opp mye, så var både flesk og slapp magehud og slappe muskler...

Kom meg nesten ned til normalen igejn da jeg ble gravid med nummer to (over tre år ette rfødsel) men da dro jeg fra sykehuset i de dongeribuksene jeg brukte før jeg ble gravid, og tre måneder etter fikk jeg på meg bukser fra før første graviditet..Og magen har vel aldri vært flatere.:Men har litt "Løshud" som følge av noen få strekkmerker som lager et lite "belte" med løs hud ca 5 cm under navlen....Dette vil nok ikke trekke seg helt sammen, men uten den hadde jeg vært veldig stram, og flat....:o)

Et år siden fødsel og har en del løs hud og deigmage. Men har ikke vært flink med treningen, men de siste mnd har jeg vært i hardtrening. Så kommer seg :)

Kunne sikkert vært finere hvis jeg hadde gjort en innsats tidligere. Men jeg kan ikke skylde på graviditet og fødsel et år senere. Selv om jeg la på meg 25 kilo.

Magen min var bare halvert når jeg var hjemme fra sykehuset (etter 4 dager) Nå tok jeg KS, og det har litt å si. Noen hevder man får mer hengehud etter dette og at det tar lengre tid. Jeg vil mene at magen min var som normal etter kanskje 1 år! Men om jeg bøyde meg fremover, så samlet det seg litt hud under arret, rett over lysken. Dette syntes da ikke når jeg stod oppreist. Jeg var tilbake på normalvekt etter 2 mnd derimot.

Jeg var 23 og til meg tok det noen måneder. (Nå skal det sies at jeg trente ikke etter fødselen heller da). Men magen min ble ikke flat før jeg sluttet å amme - da babyen var rundt 6 mnd. Nå er den fast og flat og ikke noe "hengefett", men full av strekkmerker da.. :/ Tror kanskje jeg skipper bikinisesongen.. :P

Hehe virker ikke som om noen tror oss som hadde like flat mage kort tid etter fødsel ;)

Skulle jo nesten lagt ut bilde før folk tror det :)

Jeg gikk opp 7 kg når jeg var gravid og hadde knapt mage og det tok max 2 uker før min mage og var like stram som før. Det går faktisk ann damer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...