Gå til innhold

hvordan klesstørrelse bruker dere og hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

det var vel en kommentar av de mest smarte... hvis hun på 81 er 185 høy så er hun ikke sååå stor feks...

og det er vel ikke noe man våkner om morgenen en dag å tenker... jo nå skal jeg jammen legge på meg litt...

selv veier jeg 79 etter å ha veid 115 tidligere og jeg er superstolt over å veie 79 kilo jeg og er på vei mot mitt mål;)

Noen mennesker har ikke vett til å holde sine ekle meninger for seg selv... Bare fordi ikke alle ser ut som fyrstikker behøver ikke det at de har valgt det!

Min store rumpe sitter GARANTERT bedre enn ei beinete rumpe!

hilsen anonym 10.13 og 10.16

Annonse

Merkelig å tenke på at jeg som er så lang brukte 34/36 ved 59 kilo... :) Å nei på meg var det ikke pent, når jeg sto naken, hadde jeg glatt kunne gått for å være en fra auswich altså.. Ingen syntes jeg var pen heller av det motsatte kjønn vel og merke..

Morsomt at vi er så ulike, hilsen anom på 1,78 og 70 kilo

Ja, jeg ble også litt fascinert av denne tråden. Ser andre her som bruker samme str som meg i klær veier jo minst 10 kg mindre enn meg! Jeg er 173 cm høy da, så kanskje det har litt å si? Men likevel.

JA, nå blir du nok tatt veldig seriøst. Utrolig barnslig av deg å snakke nedlatende om de som er tynne. På samme måte som du ikke får trimmet bort flekset ditt så sliter mange tynne med å legge på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...